خبرگزاری کار ایران

مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی:

همبستگی صنوف و واحدها به افزایش كیفیت خدمات گردشگری منجر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۱۳

تمامی اهدافی كه برای حوزه گردشگری استان طی پنج سال اخیر تعریف شده بود تا حد قابل قبولی محقق شده است.

ایلنا: مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: اتحاد و همبستگی تمامی اعضای صنوف و واحدهای مرتبط با گردشگری با یكدیگر، به افزایش كیفیت خدمات ارائه شده در صنعت گردشگری منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، تراب محمدی در این رابطه افزود: با تعامل خوبی كه مابین هتل داران و دفاتر خدمات مسافرتی استان و دیگر اعضای صنوف وابسته ایجاد شده، صنعت گردشگری آذربایجان شرقی رونق بیشتری گرفته است.

وی با تاكید بر اینكه تمامی اهدافی كه برای حوزه گردشگری استان طی پنج سال اخیر تعریف شده بود تا حد قابل قبولی محقق شده است، تصریح كرد: گردشگری مذهبی، ورزشی، اكوتوریسم، گردشگری سلامت و فرهنگی در این راستا تقویت شده‌اند.

وی خاطرنشان كرد: در راستای توسعه گردشگری ورزشی سرمایه گذاری‌های خوبی در حاشیه و اطراف سدهای استان انجام گرفته و نیز با فراهم آوردن امكانات ورزش‌های آبی و كوهنوردی در ارتفاعات این استان از ظرفیت‌های خدادادی این خطه برای جذب گردشگران ورزشی به خوبی استفاده شده است.

مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، مرمت مساجد تاریخی، بقاع متبركه و امامزاده‌های تاریخی استان، ساماندهی وضعیت گردشگری سلامت از طریق تشكیل كمیته‌های تخصصی و همكاری بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذرانی در مناطق جنگلی و دارای قابلیت‌های طبیعت گردی استان را از دیگر اقدامات انجام گرفته طی چند سال اخیر در راستای تقویت تمامی بخش های گردشگری آذربایجان شرقی برشمرد.

محمدی آینده گردشگری استان را با خدمات انجام گرفته خوب و درخشان توصیف كرد و گفت: با خدمات دولت، بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری‌ها تا چند سال آینده صنعت گردشگری آذربایجان شرقی دگرگون می‌شود.

وی ساخت هتل‌ها، سرمایه گذاری و رسیدگی به مناطق نمونه گردشگری، راه‌اندازی مجتمع‌ها و كمپ‌های گردشگری بین راهی، سفره‌خانه‌های سنتی، بهره‌برداری از پارك‌های آبی، فروشگاه‌های سنتی و نیز ساماندهی راه‌های ارتباطی به استان را از جمله زیر ساخت‌های قابل توجه ایجاد شده در آذربایجان شرقی طی چند سال اخیر خواند.

محمدی با تاكید بر اینكه نقطه اتكای اصلی گردشگری هتل است، یادآور شد: با توجه به اهمیت این موضوع در تمامی شهرستان‌های استان ساخت هتل آغاز شده و بسیاری از آن‌ها به بهره برداری رسیده‌اند.

وی با اشاره به صدور مجوز ساخت 25 هتل آپارتمان در استان، بر لزوم جدی گرفتن آموزش پرسنل هتل‌ها و به روز شدن خدمات و امكانات هتل‌ها با توجه به ذائقه و سلیقه مردم تاكید كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز