خبرگزاری کار ایران

ساختمان جدید شهرداری تبریز به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۲۱

این ساختمان در فضایی به وسعت دو هزار مترمربع، در 7 طبقه و با مجموع زیربنایی به وسعت 10 هزار و 880 مترمربع با هدف استقرار و تجمیع معاونت‌های تابعه شهرداری، حوزه ستادی و حوزه شهردار طراحی شده است.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: همزمان با نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج)،ساختمان اداری جدید شهرداری تبریز افتتاح و مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، علیرضا نوین افزود: مقدمات طراحی و احداث ساختمان مركزی جدید شهرداری تبریز بعد از 75 سال كاربری اداری عمارت تاریخی شهرداری و تبدیل آن به موزه شهر در سال 87، آغاز شد و این مجموعه با انتقال واحدها و بخش‌های اداری و ستادی حوزه شهردار و استقرار این واحدها مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان جدید شهرداری كه در جوار مجموعه معاونت‌های تابعه در حال احداث بود با استفاده از آخرین فن‌آوری‌های ساخت و ساز و روش‌های مقاوم‌سازی و سبك‌سازی، با معماری ایرانی اسلامی طراحی و در حال احداث است و به لحاظ سازه‌ای نیز یكی از منحصر به فردترین مجموعه‌های اداری به شمار می‌رود.

شهردار تبریز با اشاره به ویژگی‌های فنی، مهندسی و معماری ساختمان جدید شهرداری تبریز تصریح كرد: این ساختمان در فضایی به وسعت دو هزار مترمربع، در 7 طبقه و با مجموع زیربنایی به وسعت 10 هزار و 880 مترمربع با هدف استقرار و تجمیع معاونت‌های تابعه شهرداری، حوزه ستادی و حوزه شهردار طراحی شده است.

نوین گفت: استفاده از مصالح نوین ساخت و ساز، رعایت مقررات، ضوابط و آئین‌نامه‌های ملی ساختمان، اجرای مبحث 19 و 12، پیش‌بینی سیستم اعلان حریق هوشمند، استفاده از شبكه داخلی نوین ارتباطی به جای سیستم قدیمی سانترال و طراحی سیستم هوشمند گرمایشی و سرمایشی از مهم‌ترین ویژگی‌های ساختمان جدید مركزی شهرداری تبریز به شمار می‌رود.

شهردار تبریز ابراز امیدواری كرد با بهره برداری از این مجموعه و تجمیع حوزه‌های ستادی و معاونین شهرداری تبریز در این ساختمان، روند خدمات‌رسانی به شهروندان تسریع و امورات مردم تسهیل شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز