خبرگزاری کار ایران

آذرنمون قهرمان مسابقات فوتسال هفته كارگر آذربایجان شرقی شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۲۹

این مسابقات با شرکت 20 تیم با استقبال گرم کارگران و جوانان به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر آذربایجان شرقی و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز شده بود.

ایلنا- تبریز: مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته كارگر استان آذربایجان شرقی با قهرمانی تیم آذرنمون به پایان رسید

مسئول واحد امور فرهنگی ورزشی تشکیلات خانه کارگر تبریز گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر استان آذربایجان شرقی مصادف با آزاد سازی خرمشهر تبریز برگزار شده بود.

محمدرضا ویدافر با بیان اینكه در این مسابقات 20 تیم در سالن مجتمع فرهنگی هنری و رفاهی و ورزشی عدالت خانه کارگر تبریز به رقابت پرداختند، اظهار داشت: پس از انجام مسابقات مرحله مقدماتی كه با استقبال خوب كارگران و جوانان همراه بود تیمهای تعاونی مسکن خانه کارگر تبریز، شرکتهای ایران خودرو تبریز، زمزم آذربایجان، پتروشیمی تبریز، آذرنمون، آلوکاست، شیرین عسل و تیم آذرجوان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

وی افزود: پس از رقابتهای این مرحله نیز تیمهای تعاونی مسکن خانه کارگر تبریز و شرکت آذرنمون به مرحله فینال مسابقات و تیم های زمزم آذربایجان و ایران خودرو تبریز به مرحله رده بندی راه یافتند كه با برپایی مسابقات این مرحله در نهایت تیم های فوتسال شرکت آذرنمون و تعاونی مسکن خانه کارگر تبریز به عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند و تیم های شرکت ایران خودروی تبریز و شرکت زمزم آذربایجان به مقامهای سوم و چهارم رسیدند.

ویدافر خاطرنشان كرد:كاپ اخلاق این مسابقات را نیز تیم شرکت فولادمهر سهند تبریز دریافت كرد.

همین گزارش حاكی است در پایان این مسابقات حاج کریم صادق زاده دبیر اجرایی خانه كارگر تبریز کاپ های قهرمانی اول تا سوم تیم ها و جوایز بازیکنان را اهدا كرد.

کریم صادقزاده در این مراسم از تلاشهای واحد امور فرهنگی و ورزشی خانه کارگر تبریز از جمله محمدرضا ویدافر، كامران بدلی و نیز مدیریت تیم های شركت كننده تقدیر کرد.

همچنین در این مراسم محمدرضا سلیمانیه مدیرعامل شرکت آذرنمون تیم قهرمان این مسابقات نیز در سخنانی با قدردانی از خانه كارگر تبریز در برپایی این مسابقات گفت: تیم فوتسال این شركت در این مسابقات به سرپرستی فرشید نعمتی تلاش فراوانی از خود نشان داده كه ضمن ارج نهادن به این فعالیتها مدیریت شركت برای ارتقاء سطح این تیم همكاری خواهد كرد.

بر پایه همین گزارش اسامی بازیکنان تیم های قهرمان و نایب قهرمان به شرح زیر است:

تیم قهرمان شركت آذرنمون:فرشید نعمتی(سرپرست)،علی فتح اله پور اصل،وحید حسین پور،محمود زارع نوروزی،بابک منقش،جلال حسینقلی پور، علیرضا زینالی،کریم اسدپوراصل،طاهر صفابخش

تیم نایب قهرمان شركت تعاونی مسکن خانه کارگر تشکیلات تبریز: رضا فرامرززاده(سرپرست)، کامران بدلی(مربی و بازیکن)،محمدوفائی خسروشاهی،علی پورگلی،شاهین صرافی خسروشاهی،حامد امن زاده،محمد آقا بیگی،علی داوری،آرمین جعفری- وحیدعلیزاده

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز