خبرگزاری کار ایران

طرح سرمایه گذاری 12 مجموعه گردشگری در آذربایجان شرقی تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۲۳

دومین جلسه كارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در سال 92 برگزار شد.

ایلنا- تبریز: طرح سرمایه گذاری 12 مجموعه و منطقه نمونه گردشگری در آذربایجان شرقی در دومین جلسه كارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در سال 92بررسی و به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: احداث مجتمع گردشگری ورزشی نشق در منطقه نمونه گردشگری كندوان میانه، احداث دهكده گردشگری در روستای كندرود شهرستان تبریز، احداث مجتمع شهربازی و امكانات رفاهی و گردشگری در سه راهی ونیار تبریز، سرمایه گذاری در منطقه نمونه گردشگری آبگرم متعلق كلیبر و احداث مجتمع فرهنگی تفریحی در منطقه نمونه گردشگری حاشیه اتوبان شهید كسائی تبریز تعدادی از طرح های بررسی و تصویب شده در این جلسه هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مناطق نمونه گردشگری شورسوی ائل میدانی گوگان، جزیره اسلامی، حاشیه سد شهید مدنی(ونیار) هریس و منطقه نمونه گردشگری دامنه های میشو شبستر دیگر طرح های سرمایه گذاری بودند كه در این جلسه بررسی شده و به تصویب رسیدند.

محمدی با اشاره به تصویب طرح سرمایه گذاری و احداث مجتمع پذیرایی در شهرستان میانه، افزود: طرح ساماندهی و مطالعات جامع و اجرای طرح مدیریت واحد و واگذاری پاركینگ روستای كندوان به بخش خصوصی دیگر مصوبه این جلسه بود.

وی همچنین با اشاره به طرح مطالعات گردشگری در استان، خاطرنشان كرد: مطالعات امكان سنجی مناطق نمونه گردشگری شمال استان، مطالعات راهبردی روستای هدف گردشگری عیش آباد مرند و طرح تفضیلی گردشگری جنوب شرق استان نیز پس از بررسی در جلسه تصویب شدند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز