خبرگزاری کار ایران

425 نفر از ثبت نام کنندگان شورای اسلامی شهر تبریز تأیید صلاحیت شده اند

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۴۳

در مجموع از بین یک هزار و 11 نفر ثبت نام کننده، 365 نفر در شهرهای تبریز، باسمنج، سردرود و خسروشاه برای شورای اسلامی شهرستان تبریز انتخاب خواهد شد.

ایلنا- تبریز: فرماندار تبریز گفت: 425 نفر از ثبت نام کنندگان شورای اسلامی شهر تبریز تأیید صلاحیت شده اند

به گزارش ایلنا محمود چمنی با اعلام ثبت نام یک هزار و 11 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تبریز، سردرود، باسمنج، خسروشاه و روستاهای بخش مرکزی و خسروشاه، خاطرنشان کرد: 21 نفر از این تعداد، انصراف داده و 48 نفر رد صلاحیت شده اند..
وی ادامه داد: در مجموع از بین یک هزار و 11 نفر ثبت نام کننده، 365 نفر در شهرهای تبریز، باسمنج، سردرود و خسروشاه برای شورای اسلامی شهرستان تبریز انتخاب خواهد شد.
فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: در سال 1392 بودجه شورای شهر تبریز 2120 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که این رقم در سال 91 تقریبا 250 میلیارد تومان بوده و 7 برابر اعتباری است که دولت محترم جهت عمران و آبادانی شهر هزینه می کند.
چمنی با اشاره به نامگذاری سال 92 توسط مقام معظم رهبری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، شعارهای اقتصادی شش سال اخیر را حکیمانه دانست و افزود: مقام معظم رهبری وظایفی را برای سه گروه اصلی انتخابات یعنی مردم، کاندیداها و برگزار کنندگان انتخابات در بیانات خود برشمرده اند که حضور گسترده مردم و انتخاب اصلح مورد تأکید بوده و تابعیت از ولایت فقیه، وارستگی، شجاعت، تعهد، وفاداری به اسلام و قانون، حسن سابقه، ساده زیستی، حامی مستضعفان و کاردانی و تخصص از ویژگی های مهم و لازم انتخاب شوندگان است.
وی تأکید کرد: وظیفه اصلی انتخاب شونده ها، داشتن انگیزه خدمت به مردم و روحیه صداقت است و برگزارکنندگان انتخابات باید امانت دار آرای مردم باشند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز