خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخاباتی:

ولایتی تا آخر انتخابات در صحنه می‌ماند

کد خبر : ۷۸۱۴۰

ستادهای انتخاباتی پورمحمدی و منوچهر متکی پس از اعلام نظر قطعی شورای نگهبان در خصوص صلاحیت کاندیداها به تبلیغات ولایتی می پردازند.

ایلنا- تبریز: رییس ستاد انتخاباتی علی اکبر ولایتی در آذربایجانشرقی گفت: ولایتی چندین بار در سخنرانی های خود تاکید کرده است تا آخر انتخابات در صحنه خواهم ماند.

به گزارش ایلنا حاج عباس دانش اموز که در نشستی با اصحاب رسانه در تبریز سخن می گفت افزود: دشمن در تلاش است که با هر چه در توان دارد ملت ایران را از شرکت در انتخابات نصرف کند ولی مردم ایران در تمامی برهه های حساس ثابت کرده اند که پشتیبان نظام وولایت فقیه هستد و در راستای استقلال همه جانبه خود و نقش بر آب کردن توطئه های دشمنان تلاش می کنند.

وی گفت: ملت شریف ایران با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح حماسه سیاسی بی نظیری خلق می کنند.

دانش آموز با اشاره به اینکه اکثر نمایندگان شهر تبریز در مجلس از ولایتی حمایت می کنند تصریح کرد: علاوه برحمایت های خودجوش مردمی، اکثر نمایندگان شهر تبریز در مجلس نیز به صورت ویژه با هواداران خود از دکتر ولایتی حمایت می کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 30 کمیته تخصصی در استان در12 ستاد به فعالیت می پردازند گفت: علاوه بر این 21 ستاد نیز در مراکز شهرستان ها فعال هستند.

رییس ستاد انتخاباتی ولایتی در آذربایجانشرقی افزود: ستادهای انتخاباتی پورمحمدی و منوچهر متکی پس از اعلام نظر قطعی شورای نگهبان در خصوص صلاحیت کاندیداها به تبلیغات ولایتی می پردازند.

دانش آموز خاطر نشان کرد:ولایتی می تواند سکاندار کشتی بحران زده ایران اسلامی باشد وامیدواریم با انتخاب وی شاهد بازگشت نشاط وامید در بین مردم باشیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز