خبرگزاری کار ایران

700 نفر از اهر به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

کد خبر : ۷۷۲۸۹

برای پاسداشت مقام بزرگی که الگوی تمام مسلمانان جهان است در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مراسم مختلفی در شان رهبر انقلاب برگزار می‌شود.

ایلنا: فرمانده سپاه ناحیه اهر از اعزام 700 نفر به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش ایلنا از تبریز، سید تقی طه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)این گروه از عاشقان و دلسوختگان امام راحل از شهرستان اهر به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) اعزام می شوند.
وی افزود: مراسم های مختلف ارتحال حضرت امام (ره) و گرامیداشت شهدای پانزده خرداد در مسجد شیخ عماد(مصلی نماز جمعه) به همراه مسابقات فرهنگی مختص این روزها برگزار می شود.

طه با گرامیداشت بیست و چهارمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهارداشت: برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل تعداد 12 دستگاه اتوبوس درنظر گرفته شده است که احتمال افزایش این تعداد نیز وجود دارد.
فرمانده سپاه ناحیه اهر خاطر نشان کرد: برای پاسداشت چنین مقام بزرگی که الگوی تمام مسلمانان جهان است در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مراسم مختلفی که در شان رهبر انقلاب است برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اهر همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: نزدیک به 60 مورد نشست بصیرتی تاکنون درخصوص انتخابات برای آگاه سازی و بصیرت دهی مردم ولایت مدار اهر در ایام رحلت حضرت امام (ره) همراه با رهنمودهای حضرت امام(ره) درباره خصوصیات نامزدهای های ریاست جمهوری و فضای انتخابات برگزار شده و تا انتخابات ادامه خواهد یافت.

وی افزود: ما امیدواریم با حضور حداکثری مردم عزیزمان در انتخابات شاهد دلسردی و شکست دشمنان نظام و انقلاب اسلامی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز