خبرگزاری کار ایران

فرماندار آذرشهر:

جلسه اضطراری برای رفع مشکل قطعه سازان تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۱۲۰

اولین کمیسیون کارگری شهرستان آذرشهر در سال 92 برگزار شد.

ایلنا: فرماندار آذرشهر از تلاش برای تشکیل جلسه اضطراری با حضور مسئولین بلند پایه استانی برای رفع مشکل قطعه سازان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آذربایجان شرقی، اسماعیل آذریان که در اولین کمیسیون کارگری این شهرستان در سال 92 سخن می‌گفت با اشاره به مشکلات قطعه سازان خودرو گفت: با توجه به افزایش قیمت انواع محصولات خودرو، توسط خودروسازان، متاسفانه شاهد عدم افزایش قیمت خرید قطعات از سوی خودروسازان هستیم.
وی اضافه کرد: مطالبات قطعه سازان پرداخت نمی شود و از طرفی نیز به علت افزایش قیمت مواد اولیه و حقوق، دستمزد وضعیت ادامه فعالیت برای تولید کنندگان قطعه های خودرو با مشکل مواجه شده است.

فرماندار آذرشهر در عین حال گفت: سال قبل با وجود تحریم های دشمنان، در سایه تلاش صنعتگران، مسئولان و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و به‌قوه الهی تمام تهدیدات دشمن به فرصت تبدیل شد. به‌طوری‌که در پایان سال 1391 بر خلاف سال‌های قبل و طبق آمار ارائه شده، کمترین مشکلات از بابت وضعیت کارگری به‌وجود آمده است و این نشان از وضعیت بهتر تولید بر خلاف تبلیغات دشمن است.
اسماعیل آذریان تصریح کرد: در سال 91 تعداد 625 مورد و در سال 92 تا بحال 101 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی توسط اداره کار و امور اجتماعی شهرستان صورت گرفته است که نشان از جدیت و کارشناسی دقیق این مجموعه است.

وی با اشاره به وقوع 75 مورد حادثه، در سال 91 در واحدهای تولیدی گفت: علت وقوع این حوادث، عدم وجود آموزش و ایمنی کافی درکارخانجات بوده که می‌توان با همکاری سازمان فنی حرفه‌ای دوره های آموزشی مهارتی، در جوار واحدهای تولیدی مشکلات را به حداقل رساند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز