خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل باشگاه تراكتورسازی تبریز:

سرمربی جدید تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز تا پایان هفته جاری معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۶۳

اگر با اعضای هیئت مدیره روی مجید جلالی و یا محمدمایلی كهن به جمع‌بندی نرسیم، با گزینه های دیگر مذاكره می كنیم، سعی ما بر این است كه خواسته هواداران را هم در انتخاب سرمربی در نظر بگیریم.

ایلنا- تبریز: مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراكتورسازی تبریز گفت: پس از منصور ابراهیم زاده كه با او به توافق نرسیدیم، مجیدجلالی و محمد مایلی كهن گزینه‌های جدید سرمربیگری تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز هستند كه در جلسه با اعضای هیئت مدیره، یك نفر از آنها به عنوان سرمربی تیم معرفی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حمید زینی زاده به روند انتخاب سرمربی تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز اشاره كرد و افزود: ما برنامه محمد مایلی كهن را هفته گذشته گرفتیم و قرار است با مجید جلالی هم جلسه ای برگزار كنیم و برنامه این مربی را هم بگیریم.

وی یادآور شد: بر طبق برنامه ریزی، قرار است كه با اعضای هیئت مدیره تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز روز دوشنبه هفته جاری جلسه داشته باشیم و بعد از اعلام نظرات و تصمیم گیری سرمربی جدید تیم را روز سه شنبه معرفی كنیم.

زینی زاده افزود: شانس مجید جلالی و یا محمد مایلی كهن برای سرمربیگری تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز یكسان است. ما برنامه های هر دو مربی را روز دوشنبه به هیئت مدیره می دهیم تا از بین این دو مربی، یكی را انتخاب كنند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراكتورسازی تبریز ادامه داد: اگر با اعضای هیئت مدیره روی این دو مربی به جمع‌بندی نرسیم، باگزینه های دیگر مذاكره می كنیم، سعی ما بر این است كه خواسته هواداران را هم درانتخاب سرمربی در نظر بگیریم.

وی افزود: ما به خاطر بودجه تا امروز صبر كردیم، بعد از تأمین بودجه توسط مسئولان، از امروز قرار است كه قرارداد بازیكنان را تمدید كنیم. ابتدا سرمربی تیم را مشخص می كنیم و بعد بر اساس صلاحدید كادر فنی، بازیكنان مد نظر را جذب خواهیم كرد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراكتورسازی تبریز تصریح كرد: بعد از انتخاب سرمربی و جذب بازیكنان جدید از هفته آینده تمرینات تیم را شروع و محل اردوی تیم هم طبق نظر سرمربی تعیین خواهد شد. كمتر از 48 روز مهلت برای جذب بازیكن وجوددارد و باید از این زمان نهایت استفاده را بكنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز