خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

مرحله دوم تور بین المللی دوچرخه سواری ایران به بهترین نحو برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۳۸

تمامی امکانات برای ارتقاء تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان مهیاست.

ایلنا: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: مرحله دوم این تور در مسیر مراغه - ارومیه به بهترین نحو ممکن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آذربایجان شرقی، سید محمد شروین اسبقیان، روز پنجشنبه در مراسم اختتاحیه مرحله دوم این رقابت ها که در مسیر مراغه - ارومیه برگزار شد، افزود: میزبانی استان آذربایجان غربی در طول مسیر سنگین و طولانی 194 کیلومتری مراغه - ارومیه با انجام بهترین تمهیدات و در سطح بسیار بالایی مدیریت شده بود که جا دارد از تمامی مسوولان استان آذربایجان غربی نهایت قدردانی را داشته باشیم.

مدیر ستاد برگزاری بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان)، تصریح کرد: برگزاری این رقابت بین المللی در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، بهترین فرصت برای نشان دادن توانمندی های بالفعل و بالقوه ایران اسلامی است که تقارن آن با روزهای پرفیض رجب و سالروز آزاد سازی خرمشهر رنگ و بوی معنوی نیز به خود گرفته است.
اسبقیان افزود: زحمات و تلاش های مسوولان هر دو استان آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در برگزاری هر چه مطلوبتر این رقابت ها، بسیار ستودنی است و موجب شده تا این رقابت ها در سطح کیفی و کمی مناسبی به انجام برسد.

وی گفت: حضور 13 تیم خارجی و نماینده فدارسیون جهانی و داوران بین المللی جهان موجب افزایش اعتبار این تور بین المللی در سطح جهانی شده است.

وی اعلام آمادگی 45 تیم اروپایی و آسیایی برای حضور در این تور بین المللی را نشانگر اقتدار و صلابت ایران اسلامی و توانمندی مسوولان برگزار کننده آن عنوان کرد.

اسبقیان با بیان اینکه تمامی امکانات برای ارتقاء تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان مهیاست.
افزود: اسکان در هتل ها، تغذیه و امنیت بسیار بالای جاده و جایزه ارزی بالاتر از اشل اتحادیه جهانی با استاندارهای اتحادیه جهانی برابری میکند.

اسبقیان تصریح کرد:امنیت در جاده های استانهای آذربایجانشرقی و آذربایجانغربی یکی از مزیت های مهم تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان است و این مزیت مهم این تور آماتوری را در سطح بالایی از جهان قرار داده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز