خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی از آمار استان خبر داد:

یک میلیون و 300 هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۱۳

علی‌رغم مطالبی که به طور جسته و گریخته در موضوعات کلان اقتصادی و همچنین در مقیاس استانی مطرح می‌شود، شاخص‌ها و نمادها نشان از تحقق دستاوردهای اقتصادی، تامین فرصت‌های اشتغال و حضور موفق در عرصه سرمایه‌گذاری دارد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی گفت: استان آذربایجان شرقی، در موضوع تامین اشتغال بیش از تعهد استانی خود عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شبستر، احمد علیرضابیگی در مراسم بهره‌برداری از واحد قیرسازی آدیکو در شهرک صنعتی مصالح ساختمانی این شهرستان، افزود: علی‌رغم مطالبی که به طور جسته و گریخته در موضوعات کلان اقتصادی و همچنین در مقیاس استانی مطرح می‌شود، شاخص‌ها و نمادها نشان از تحقق دستاوردهای اقتصادی، تامین فرصت‌های اشتغال و حضور موفق در عرصه سرمایه‌گذاری دارد.

وی خاطرنشان کرد: تحقق 168 درصدی فرصت اشتغال در محدوده شهرستان شبستر، نشان‌دهنده دستاورد مهمی است که از رهگذر ورود بخش خصوصی و مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی محقق شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به آمار افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در استان اظهار داشت: این آمار، تا پیش از دوره هشت ساله دولت احمدی‌نژاد، 500 هزار نفر را شامل می‌شد که امروز، به بیش از یک  میلیون  و 300 هزار نفر رسیده و نشان‌دهنده تامین فرصت‌های اشتغال است.

وی دسترسی به بازارهای بین‌المللی را از جمله مزیت‌های استان آذربایجان شرقی خواند و افزود: ایجاد حلقه اتصال جمهوری اسلامی ایران، با کشورهای ترکیه و روسیه بر عهده آذربایجان شرقی بوده و این امر در به ثمر رسیدن فرصت‌های مختلف اقتصادی، به ویژه در بحث ایجاد شهرک‌های صنعتی، بارز است.

علیرضابیگی تصریح کرد: هم اکنون 49 شهرک صنعتی با وسعت 5500 هکتار در استان حضور فعال و تاثیرگذار دارند که این روند، با حضور سرمایه‌گذاران مختلف و تشویق و حمایت از فرصت‌های اقتصادی، همچنان رو به رشد خواهد بود.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به طراحی و اجرای واحد قیرسازی آدیکو در مدت کمتر از یک سال، گفت: تحقق این دستاورد در مدت زمان کوتاه، بدون همراهی مسئولان شهرستانی شبستر و دستگاه‌های اجرایی میسر نبود و نشان‌دهنده همت و اطمینان خاطر سرمایه‌گذار و همچنین همدلی مدیران دولتی در ارایه مجوزهای لازم است.

وی تاکید کرد: خودمان را متعهد می‌دانیم که از جریان سرمایه‌گذاری حمایت کنیم و در این راستا برگزاری چهارمین همایش سرمایه‌گذاری استان، نقش موثری در رصد فرصت‌های اقتصادی و حمایت از بسته‌های سرمایه‌گذاری خواهد داشت.
علیرضابیگی تصریح کرد: حمایت از موضوعات سرمایه‌گذاری، از زیرساخت‌های مهم تحقق حماسه اقتصادی بوده و این امر با مشارکت فعال و آگاهانه در حماسه سیاسی 24 خرداد، مسیر توسعه سیاسی و اقتصادی کشور را هموارتر خواهد ساخت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز