خبرگزاری کار ایران

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان)؛

صدرنشینی شهرداری ارومیه تا پایان مرحله دوم

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۵۶

مرحله سوم این رقابت‌ها، امروز جمعه و در مسیر 126 کیلومتری ارومیه تا خوی برگزار می‌شود.

ایلنا- ارومیه: تیم شهرداری ارومیه در پایان مرحله دوم تور دوچرخه‎سواری بین‌المللی ایران(آذربایجان) در صدر جدول رده بندی بخش تیمی قرار گرفت و الویس کونکوفسکی از تیم دوکلاپرای چک قهرمان مرحله دوم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرحله دوم بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران(آذربایجان)صبح روز پنجشنبه برگزار شد و در این مرحله از تور، 93 دوچرخه‌سوار مسیر 194 کیلومتری مراغه تا ارومیه را طی کردند که در پایان الویس کونکوفسکی از تیم دوکلاپرای چک با زمان 4 ساعت و 33 دقیقه 23 ثانیه قهرمان مرحله دوم شد و رجب اولانان از تیم بریسا اسپور ترکیه با زمان مشابه به مقام دومی ومارسل کارلس از تیم رودی پروجک آلمان با زمان مشابه به مقام سومی رسید.

در پایان مرحله دوم تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران(آذربایجان) پیراهن طلایی به الویس کونکوفسکی با زمان 4 ساعت و 33 دقیقه و 10 ثانیه رسید.

محمد حریف صالح از ترنگانای مالزی صاحب پیراهن‌های بهترین رکابزن آسیایی با زمان 4 ساعت و 33 دقیقه و 14 ثانیه شد و پیراهن امتیازی ار با 9 امتیاز بر تن کرد.

پیراهن بهترین رکابزن کوهستان هم به ال چین اسدوف از تیم ملی آذربایجان با 6 امتیاز رسید.
در رده‌بندی تیمی تور تا پایان مرحله دوم:

1.شهرداری ارومیه با زمان 13 ساعت 4 دقیقه و 9 ثانیه

2.برسیا اسپور ترکیه با زمان مشابه

3.آموری ویتای اوکراین با زمان مشابه

4.تیم ملی هنگ کنک زمان مشابه

مرحله سوم این رقابت‌ها امروز جمعه و در مسیر 126 کیلومتری ارومیه تا خوی برگزار می‌شود.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران با جایزه 50 هزار یورویی از یکم تا ششم خرداد با حضور 19 تیم داخلی و خارجی در مسیرها و جاده‌های دو استان آذربایجان شرقی و غربی در حال برگزاری است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز