خبرگزاری کار ایران

سطح بالای تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان)

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۵۳

شعار این دوره از مسابقه ها با عنوان ˈ پاک برانیمˈ بوده که با هدف اشاعه فرهنگ ضد دوپینگ در ورزش‌های قدرتی، نظیر دوچرخه سواری و وزنه‌برداری انتخاب شده است.

ایلنا: دبیر ستاد برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) گفت: 28 امین دوره این رقابت ها با توجه به تیم های شرکت کننده در سطح بالایی از کیفیت فنی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، ابراهیم فیروزی افزود: امسال با توجه به استقبال و حضور تیم های خارجی و داخلی شرکت کننده در این رقابت ها، کیفیت فنی این دوره در سطح مطلوبی قرار دارد.

وی گفت: در چند سال اخیر سعی شده، نقاط ضعف موجود در این تور کاهش و نقاط قوت این رقابت ها افزایش یابد.
فیروزی با بیان اینکه مدیریت دعوت از تیم های خارجی برای این تور با هماهنگی فدراسیون دوچرخه سواری بر عهده ستاد برگزاری این تور بود و در نتیجه برنامه ریزی های مناسبی در این زمینه انجام شده است افزود: در چند سال گذشته برخی نگرانی ها در مورد تعداد تیم های شرکت کننده در این تور وجود داشت که امسال با مدیریت این امر از سوی ستاد برگزاری این رقابت ها، این مساله رفع شده است.

وی گفت: امسال بیش از 45 تیم و باشگاه داخلی و خارجی برای حضور در این تورنمنت بین المللی اعلام آمادگی کرده بودند که دعوت از تیم های شرکت کننده با توجه به اعتبار، وضعیت مالی و امکانات شهرهای میزبان انجام شد.

دبیر ستاد برگزاری تور ایران (آذربایجان) اضافه کرد: امسال 14 تیم خارجی و پنج تیم داخلی به این مسابقات دعوت شدند که با انصراف یکی از تیم های ترکیه، یک تیم داخلی با عنوان منتخب استان ها به رقابت ها اضافه شد.

فیروزی با اشاره به شعار امسال این تور بین المللی گفت: شعار این دوره از مسابقه ها با عنوان ˈ پاک برانیم ˈ بوده که با هدف اشاعه فرهنگ ضد دوپینگ در ورزش های قدرتی نظیر دوچرخه سواری و وزنه برداری انتخاب شده است.

وی افزود: مسیر برگزاری مرحله اول این تور از جهت جاده و ایمنی به شکل خوبی آماده شده بود و رکابزنان این رقابت ها نیز با استقبال گرم مردم مراغه وارد این شهر شدند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز