خبرگزاری کار ایران

تجلیل شدند؛

دانشجویان نمونه دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز

کد خبر : ۷۴۷۲۱

در این مراسم از 25 دانشجوی رتبه‌های اول کلیه ورودی ها، 5 نفر از دانشجویان افتخارآفرین علمی، 7 نفر از فعالان تشکل های دانشجویی و 33 نفر از دانشجویان دارای رتبه های ممتاز ورزشی با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تقدیر شد.

ایلنا: در آیینی 70 دانشجوی ممتاز و فعال علمی، فرهنگی و ورزشی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز در این آیین در سخنانی به موضوع همراهی حلم با علم اشاره کرد و گفت: حلم یا همان شکیبایی نشانگر آرامش و تعادل ذهنی و فیزیکی است که لازمه تبحر در علم بوده و زمینه توسعه و پیشرفت برای انسان است.

ضیاالدین دایی کوزه کنانی با بیان اینکه انسان مادامی که با حلم و دقت تمام در آنالیز هر مسئله و مشکلی تمام پارامترهای دخیل را شناسایی نکرده و میزان تاثیر آنها را تعیین نکرده به ارائه راهکار موقت نمی پردازد، افزود: راه حل های ناقص که بدلیل شتاب زدگی فقط با لحاظ کردن بخشی از فاکتورها ناشی می شود.

به گفته وی حلم موجب می شود که فرد به موفقیت های کوتاه مدت و زود رس خوشحال نشود و احساس موفقیت و شعف خود را مرتب به تعویق می اندازد تا کلیه مراحل لازم برای عملیاتی شدن هر اقدامی سپری شود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم از 25 دانشجوی رتبه های اول کلیه ورودی ها، 5 نفر از دانشجویان افتخارآفرین علمی، 7 نفر از فعالان تشکل های دانشجویی و 33 نفر از دانشجویان دارای رتبه های ممتاز ورزشی با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تقدیر شد.
یاد آور می شود که این مراسم از سوی کمیته فرهنگی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و با همکاری تشکل های دانشجویی دانشکده برگزار شد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز