خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه:

بسیج با تبعیت از ولایت پایداری و عزت انقلاب اسلامی را بیمه کرده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۸۵

دانشجویان بسیجی با بصیرت آرمان‌ها و ارزش‌های نشأت گرفته از تعالیم اسلامی را سرلوحه افکار خود قرارداده اند.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: بسیج دانشجویی با تبعیت از رهبری و ولایت پایداری و عزت انقلاب اسلامی را بیمه کرده و پیشرفت‌های چشمگیری را در تمامی زمینه ها موجب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مراغه، حجه الاسلام اباصلت فیضی زاده در نشست بصیرتی و روشنگری بسیج دانشجویی آموزشکده فاطمه الزهرا(س) شهرستان مراغه با بیان اینکه دانشجویان بسیجی با بصیرت آرمان‌ها و ارزش‌های نشأت گرفته از تعالیم اسلامی را سرلوحه افکار خود قرارداده اند، افزود: برای به ثمر رسیدن انقلاب و ارزشهای والای اسلامی خونهای پاک و مطهری برای اقتدار ایران اسلامی اهدا شده است.

وی گفت: مردم با اتکاء به ولایت و حضور حداکثری در انتخابات فتنه دشمنان را خنثی نموده و تمامی توطئه های شوم فتنه گران را نقش برآب خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه مراغه با بیان اینکه انتخابات بهترین فرصت برای تجلی اقتدار و عظمت ایران اسلامی درعرصه های جهانی است، افزود: جوانان باید با تقویت بصیرت دینی و انتخاب اصلح استقلال و آزادی جمهوری اسلامی را رقم زده و دراین راه هوشیارانه عمل کنند.

فیضی زاده بر پیاده کردن منش و رفتار شهیدان در تمامی مراحل زندگانی تاکید کرد و افزود: باید نخبگان درتبیین و تشریح افکار و ایده ها ارزشها و آرمانهای اسلامی را مد نظر قرار دهند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز