خبرگزاری کار ایران

عصر امروز برگزار می‌شود؛

مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان)

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۳۴

در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) 19 تیم داخلی و خارجی حضور دارند و رکابزنان مسیر استان‌های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی را در 882 کیلومتر در 6 مرحله رکاب خواهند زد.

ایلنا: مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران(آذربایجان) عصر امروز (سه‌شنبه) از ساعت 18:00 الی 20:00 در سالن آمفی تئاتر هتل پتروشیمی واقع در بلوار شهریار تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، این مراسم با حضور احمد علیرضا بیگی استاندار آذربایجان شرقی، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان استان، نماینده UCI، مسئولان هیات دوچرخه‌سواری آذربایجان شرقی، مدیران کلیه دستگاه‌های اجرائی آذربایجان شرقی، مسئولان برگزاری، داوران، پیشکسوتان، مربیان، سرپرستان، دوچرخه سواران تیم شرکت کننده و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) روز چهارشنبه یکم خرداد ماه از ساعت 10 صبح با استارت طپانچه از عمارت شهرداری تبریز (میدان ساعت) استارت خواهد خورد.

جمال الدین محمود از کشور مالزی نماینده UCI، مارتین بروین از هلند داور رسمی UCI و مجید ناصری از ایران 3 داور بین المللی و رسمی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در این دوره نیز حضور خواهند داشت.

در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) 19 تیم داخلی و خارجی حضور دارند و رکابزنان مسیر استانهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را در 882 کیلومتر در 6 مرحله رکاب خواهند زد.

تیمهای اموری ویتا اوکراین، دوکلا پراک چک، بریسا اسپور ترکیه، سی سی ان صربستان، های نان چین، رودی پروجکت آلمان، ترنگانو مالزی و تیمهای ملی الجزایر، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، البانی، هنگ کنگ و ازبکستان 13 تیم خارجی در این رقابت‌ها هستند.

تیم‌های باشگاهی پتروشیمی تبریز، دانشگاه آزاد، آینده، پیشگامان کویر یزد، آینه زمانی تیم دوم تبریز و شهرداری ارومیه 6 تیم ایرانی حاضر در رقابت‌ها خواهند بود.

سه داور بین المللی و نمایندگان فدراسیون جهانی در برگزاری این رویداد ورزشی شرکت می کنند.
بیست و هشتمین دوره از این تور بین المللی در شش مرحله در مسیرهای تبریز، مراغه، ارومیه، خوی، جلفا و مرحله پایانی در تبریز برگزار می شود.

مرحله اول این تور در اول خرداد در مسیر 128 کیلومتری تبریز به مراغه بوده و ورزشکاران شرکت کننده پس از یک روز استراحت، در مرحله دوم مسیر 192 کیلومتری این شهرستان تا ارومیه را رکاب خواهند زد.

رکاب‌زنان پس از طی مراحل مختلف، در مرحله پایانی در پارک ائل گلی تبریز به خط پایان و نهایی این رویداد ورزشی خواهند رسید.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز