خبرگزاری کار ایران

۱۷ خرداد برگزار می‌شود؛

آزمون استخدامی 27 دستگاه اجرایی آذربایجان شرقی

کد خبر : ۷۴۴۳۱

عموم داوطلبان حایز شرایط ثبت‌نام در آزمون استخدامی برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به آگهی استخدامی که در سایت استانداری آذربایجان شرقی به نشانی http://www.ostan-as.gov.ir و سایت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی http://jazb.portaltvto.com منتشر خواهد شد مراجعه و ثبت‌نام كنند.

ایلنا: دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای، 17 خرداد را زمان برگزاری آزمون استخدامی 27 دستگاه اجرایی استان اعلام کرد.
به گزارش ایلنا از آذربایجان شرقی،در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اعلام نتایج اولیه و سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی تاریخ 1391.12.4 برای 17 دستگاه اجرایی استان، به حول و قوه الهی آزمون استخدامی سال جاری نیز بر اساس مجوزهای اعلامی و سهمیه تعیین شده این استان از طرف معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در 17 خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.
این آزمون در راستای برنامه پنجم توسعه و همسو با سیاست‌ها و برنامه‌های مربوط به تأمین نیروی انسانی برای 27 دستگاه اجرایی استان با هدف تقویت وظایف حاکمیتی و توسعه مناطق کمتر توسعه یافته برگزار می‌شود.
دفتر منابع انسانی و تحول اداری همچنین به اطلاع عموم داوطلبان حایز شرایط ثبت‌نام در آزمون استخدامی می‌رساند برای کسب اطلاعات بیشتر به آگهی استخدامی که در سایت استانداری آذربایجان شرقی به نشانی http://www.ostan-as.gov.ir و سایت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی http://jazb.portaltvto.com منتشر خواهد شد مراجعه و ثبت‌نام نمایند.

شایان ذکر است مهلت ثبت‌نام در آزمون مذکور از اول خرداد تا 12 خرداد بوده و زمان تعیین شده قابل تمدید نیست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز