خبرگزاری کار ایران

نارضایتی از آموزشگاه‌های رانندگی تبریز افزایش یافت

کد خبر : ۶۹۵۵۹

مردم تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی را به پلیس اعلام كنند.

ایلنا: در پی افزایش نارضایتی‌های عمومی از برخی آموزشگاه‌های رانندگی خودرو در تبریز،مردم می‌توانند مراتب اعتراضات خود را نسبت به این آموزشگاه ها به پلیس اعلام كنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آذربایجان شرقی گفت: سال قبل از فعالیت 3 آموزشگاه متخلف رانندگی در تبریز جلوگیری شده است.

ناصر میكائیلی افزود: در طول هفته، همكاران ما در پلیس راهنمایی و رانندگی همواره بر كار این آموزشگاه‌ها نظارت می‌كنند.

وی خاطرنشان کرد: در كنار نظارت عمومی، به طور مستمر هر هفته از یك آموزشگاه رانندگی به طور تصادفی بازدید و عملكرد آنان ارزابی می شود و چنانچه موارد تخلفی دیده شود، برخورد و در صورت رضایت عمومی مراجعه كنندگان از آنان تقدیر می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان آماده است چنانچه لازم باشد، از عوامل خود برای اخذ آزمون گواهینامه در آموزشگاه‌ها به طور موردی از طریق اعزام مستقیم افسر نیز استفاده كند.

میكائیلی خاطر نشان كرد: تا سال 1384 كلیه مسئولیت‌های آموزشگاه‌های راهنمایی و رانندگی بر عهده پلیس راهنمایی و رانندگی بود و بعد از آن با تأسیس مؤسسه رهگشا، آن مجموعه نیز بر عملكرد آموزشگاه‌های رانندگی استان نظارت دارد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز