خبرگزاری کار ایران

اولین سالن سرپوشیده آموزش ترافیك كشور در تبریز به بهره برداری رسید

asdasd

برای احداث سالن آموزش ترافیک و زمین تنیس چمن كه در فضایی به وسعت 5 هزار متر مربع احداث گردیده بالغ بر 10 میلیارد ریال از سوی شهرداری منطقه سه تبریز هزینه شده است.

ایلنا- تبریز: به همت شهرداری منطقه سه و همزمان با هفته دفاع مقدس از اولین سالن سرپوشیده آموزش ترافیك كشور در تبریز بهره‌برداری شد.

شهردار منطقه سه تبریز در آئین بهره‌برداری از این سالن كه همزمان با افتتاح نخستین زمین تنیس چمن شمالغرب انجام گرفت، طی سخنانی احداث این سالن را در راستای سیاست‌ها و اقدامات فرهنگی مدیریت شهری تبریز عنوان كرد و گفت: شهرداری منطقه سه تبریز پیشگام اجرای طرح‌ها و پروژه‌های فرهنگی ورزشی در بین مناطق شهرداری است و با احداث اولین سالن سرپوشیده آموزش ترافیك كشور و نیز اولین زمین تنیس چمن مصنوعی شمالغرب، حجم و سرانه فضاهای فرهنگی، آموزشی و ورزشی احداثی این منطقه افزایش یافته است.

اكبری با اشاره به عملكرد شهرداری منطقه سه تبریز طی شش ماه اول سال جاری گفت: تحقق 115 درصدی بودجه، اجرای 5 هكتار فضای سبز جدید در سطح منطقه، تسریع روند اجرایی طرح‌های مسیرگشایی به میزان 130 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، نورپردازی مسیرها و معابر موجود در سطح منطقه از جمله اقدامات و عملكردهای شاخص این منطقه طی شش ماهه اول سال جاری به شمار می‌رود.

به گفته وی برای احداث این دو پروژه فرهنگی ورزشی كه در فضایی به وسعت 5 هزار متر مربع احداث گردیده بالغ بر 10 میلیارد ریال از سوی شهرداری منطقه سه تبریز هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز