خبرگزاری کار ایران

گروه كر و مدیحه سرائی حوزه هنری آذربایجان شرقی راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۱۱

این گروه به احیاء سرودهای انقلابی و دینی در سطح استان و تعالی سرودهای انقلابی و آئینی خواهد پرداخت.

ایلنا- تبریز: رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی از فعال سازی گروه های كر و مدیحه سرائی و تواشیح در حوزه هنری مطابق با اهداف حوزه هنری و تولیدات ارزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسن میلانی به خبرنگاران گفت: این گروه به احیاء سرودهای انقلابی و دینی در سطح استان و تعالی سرودهای انقلابی و آئینی خواهد پرداخت.

میلانی افزود: معرفی موسیقی فاخر و بومی و مقابله با جنگ نرم دشمن از وظایف حوزه های هنری است كه انتظار می رود گروه یاد شده در این مسیر گام هایی استوار بردارند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی با اعلام اینكه گام هایی اساسی توسط واحد موسیقی حوزه هنری استان تاكنون در خصوص نشر موسیقی مبتنی بر معرفت دینی انجام گرفته است افزود: شناخت پتانسیل های موجود، كشف استعدادهای جوان و آموزش های معرفتی و دینی به هنرمندان و هنرآموزان موسیقی از برنامه های این حوزه است.

میلانی گفت: فعالان عرصه موسیقی خواه و ناخواه در كارزار فرهنگی كشور نقش دارند و در تیررس حمله دشمن قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: موسیقی و سرود در آغاز انقلاب ضمن جهت دهی به مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش حركت آفرینی داشته و امروزه نیز باید به جای اثرپذیری از دشمن اثرگذاری مومنانه در جامعه داشته باشد.

شایان ذكر است اركستر مجلسی حوزه هنری آذربایجان شرقی نیز با بیش از 60 عضو هنرمند در دو سال اخیر فعالیت داشته است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز