خبرگزاری کار ایران

دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای آذربایجان شرقی:

بهبود فضای کسب و کار مهمترین هدف سازمان نظام صنفی رایانه‌ای آذربایجان شرقی است

کد خبر : ۵۷۶۵۷

سازمان نظام صنفی رایانه ای آذربایجان شرقی با دارا بودن نزدیک به 500 واحد صنفی عضو اعم از شرکتی، فروشگاهی، مشاور و حقیقی، جایگاه مناسبی به عنوان متولی صنعت فناوری اطلاعات استان داشته و رابط بین بخش خصوصی و حاکمیت محسوب می شود.

ایلنا- تبریز: دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای آذربایجان شرقی اصلی ترین رویکرد این سازمان را بهبود فضای کسب و کار صنفی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا سید علی موسوی در گفتگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: این مجموعه با دارا بودن نزدیک به 500 واحد صنفی عضو اعم از شرکتی، فروشگاهی، مشاور و حقیقی، جایگاه مناسبی به عنوان متولی صنعت فناوری اطلاعات استان داشته و رابط بین بخش خصوصی و حاکمیت محسوب می شود.

وی با اشاره نامه اخیر استانداری آذربایجان شرقی در خصوص الزام عضویت تمامی فعالان این حوزه در سازمان نظام صنفی رایانه ای استان گفت: مواردی همچون ساماندهی و نظم بخشی به فعالیت های تجاری رایانه ای مجاز توسط سازمان، استفاده حدالامکان از توانمندی شرکت های بومی در پروژه ها، ایجاد فرصتهای برابر برای کلیه شرکت ها در مناقصات، معرفی مشاوران احراز صلاحیت شده کشوری، طراحی، اجرا و نظارت بر پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسیدگی به شکایات اشخاص حقوقی و حقیقی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و معرفی نماینده سازمان نظام صنفی رایانه ای استان برای شرکت در کمیته ها و کمیسیون های مربوطه نهاد ها را از سرفصل های اصلی این نامه است.

موسوی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در سازمان نظام صنفی رایانه ای آذربایجان شرقی، به اسقرار دبیرخانه کمیته پایش و کنترل سرویس های اطلاعاتی، همچنین طرح ملی ساماندهی بازار فناوری اطلاعات استان اشاره کرد و گفت: سازمان نظام صنفی رایانه ای آذربایجان شرقی برای مشارکت و یاری به سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی برای تدوین نقشه راه فناوری اطلاعات مجموعه آنها آمادگی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز