خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی از مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی قدردانی کرذ

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۲۲

این تقدیر به مناسبت روز مهندسی از ارسلان هاشمی صورت گرفته است

ایلنا- تبریز: استاندار آذربایجان شرقی، به مناسبت روز مهندسی با اهدای لوحی از مدیرعامل شركت آب منطقه ای آذربایجان شرقی قدردانی كرد.

به گزارش ایلنا احمد علیرضابیگی در این لوح با قدردانی از تلاش جامعه مهندسی استان آذربایجان شرقی در جهت نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستیابی به افق چشم انداز ۲۰ ساله و تأكید بر تفكر و حركت بسیجی، بهترین پاداش خدمت به بندگان خدا را رضای خداوند سبحان ارزیابی کرد.

در بخشی دیگر از این لوح آمده است: كشوری كه به دنبال احیای تمدن نوین اسلامی است بهترین بستر تربیت نیروهای بصیر و كارآمد را در شرایط سختی و مشكلات پیش آمده از جمله دفاع از مرزهای كشور، بحران ها و حوادث غیرمترقبه می بیند.

شایان ذكر است در اسفند ماه سال ۹۱ به مناسبت روز مهندس در دو مراسم جداگانه كه یكی در دانشگاه تبریز برای تجلیل از مدیران برجسته و مهندسان استان برگزار شد، از مدیر عامل شركت آب منطقه ای استان به عنوان مدیر برجسته به همراه ۱۰ تن از مهندسان و شخصیت های برجسته تجلیل شد و دیگری در همایشی با حضور بیش از دو هزار نفر از مهندسان با سخنرانی معاون وزیر جهاد كشاورزی، معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از تعدادی از مهندسان بنام استان و نیز مدیرعامل شركت آب منطقه ای قدردانی شد.

همچنین در اسفند ماه سال ۹۰ در گردهمایی روز مهندسی برای تجلیل از پیشكسوتان مهندس از مدیرعامل شركت تقدیر شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز