خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز اعلام کرد:

عیدانه 500 میلیارد ریالی شهرداری تبریز همزمان با روز شهردار

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۲۲

طرح هایی چون مسیرگشایی شهیدان ذاکر، خرید اتوبوس های جدید شرکت واحد، مجتمع سورتمه سواری، 18 متری اتصالی ولی امر به پاسداران، رودگذر پل قاری، زمین های بازی و ورزش از جمله طرح ها و پروژه های عمرانی خدماتی جدید شهرداری تبریز است که به مناسبت روز شهردار تقدیم شهروندان تبریزی شد.

ایلنا- تبریز: شهردار تبریز از آماده سازی بالغ بر 500 میلیارد ریال طرح و پروژه عمرانی خدماتی همزمان با روز شهردار به عنوان عیدانه پایان سال 91 شهرداری به شهروندان تبریزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا نوین در مراسم بهره برداری از فاز سوم مسیرگشایی 35 متری شهیدان ذاکر خاطرنشان کرد: طرح هایی چون مسیرگشایی شهیدان ذاکر، خرید اتوبوس های جدید شرکت واحد، مجتمع سورتمه سواری، 18 متری اتصالی ولی امر به پاسداران، رودگذر پل قاری، زمین های بازی و ورزش از جمله طرح ها و پروژه های عمرانی خدماتی جدید شهرداری تبریز در روزهای پایانی سال 91 به شمار می روند که همزمان با 25 اسفند سالروز شهادت سردار باکری، نخستین شهردار شهید کشور و روز شهردار تقدیم شهروندان تبریزی شد.

نوین در عین حال ابراز امیدواری کرد این سطح از خدمات و پروژه های عمرانی خدماتی تقدیمی از سوی شهرداری زمینه ساز تحقق اهداف توسعه شهری تبریز باشد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز