خبرگزاری کار ایران

امام جمعه تبریز:

خدمات عمرانی شهرداری تبریز را متحول کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۱۸

عمران و آبادانی، رفع مشکلات شهروندان، ایجاد راه و اصلاح طریق را از جمله مهم ترین خدمات سفارش شده در دین مبین اسلام بوده و خوشبختانه شهرداری تبریز طی این سال ها در این راستا حرکت کرده است.

ایلنا- تبریز: نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز گفت: خدمات عمرانی سال های اخیر شهرداری، شهر تبریز را متحول کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا آیت الله محسن مجتهد شبستری در آئین بهره برداری از فاز سوم طرح مسیرگشایی 35 متری شهیدان ذاکر با ابراز خرسندی از تداوم اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی خدماتی شهری طی سال های گذشته، اجرای این طرح ها و تقدیم آن ها به شهروندان را باقیات الصالحات و از جمله ماندگارترین خدمات دانست و گفت: خوشبختانه در سایه این حجم از خدمات، میهمانان و کسانی که پس از سال ها به تبریز سفر می کنند، اعلام می دارند که تبریز نسبت به سال های گذشته متحول شده و این خدمات قابل تقدیر است.

وی عمران و آبادانی، رفع مشکلات شهروندان، ایجاد راه و اصلاح طریق را از جمله مهم ترین خدمات سفارش شده در دین مبین اسلام خواند و اظهار داشت: خوشبختانه شهرداری تبریز طی این سال ها در این راستا حرکت کرده است.

امام جمعه تبریز با تأکید بر تداوم خدمات رسانی به شهروندان و مسلمین افزود: توجه به مسایل فرهنگی و اعتقادی از جمله ساخت و احداث فرهنگسراها، خانه های فرهنگ، کمک به مساجد و اجرای برنامه های متعدد فرهنگی در کنار طرح های عمرانی باید به طور توأم در دستور کار مدیران شهری قرار گیرد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز