خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون کاراته:

برای رشد هیئت‌های استانی کاراته تلاش خواهم کرد

کد خبر : ۵۴۰۲۹

رشد هیئت‌های استانی کاراته، موفقیت فدراسیون است/کاتا باید در این استان رشد کند چرا که این رشته در ایران با نام آذربایجان شرقی شناخته شده است.

ایلنا- تبریز: رییس فدراسیون کاراته گفت: از آنجایی که موفقیت و رشد هیئت‌های استانی، موفقیت فدراسیون محسوب می‌شود، از این رو برای رشد این هیات‌ها تلاش خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا سمندر که در مجمع انتخاباتی هیئت کاراته آذربایجانشرقی سخن می گفت افزود: فدراسیون با آغوش باز آماده همکاری با تمام هیئت‌ها است.

وی اضافه کرد: سعی خواهم کرد تا با فعال کردن تمام استان‌ها، آن‌ها را به سمت فنی بودن سوق داده و با دایر کردن مراکز آموزشی در هیئت‌های استانی و دعوت از مربیان شاخص استان‌ها برای حضور در اردوی‌های تیم ملی، کاراته را سمت علمی شدن هدایت کنم.

سمندر در خصوص وضعیت کاراته در آذربایجان شرقی گفت: فدراسیون نگاه فنی به کاراته این استان دارد و این به دلیل حضور ورزشکاران و مربیان مطرح در این استان است.

وی اضافه کرد: کاتا باید در این استان رشد کند چرا که این رشته در ایران با نام آذربایجان شرقی شناخته شده است.

سمندر از مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی درخواست کرد فضایی در کاراته استان ایجاد کند تا تعامل بین ورزشکاران این رشته بیش از پیش شود و این استان به جایگاه واقعی خود در کاراته دست یابد.

وی از اسمعیل معصومی، رییس جدید هیئت کاراته آذربایجان شرقی نیز خواست تا با بهره گیری از تجربه‌های پیشکسوتان و بکارگیری فعالان این رشته، در پیشبرد اهداف هیات و فدارسیون گام بردارد چرا که فدراسیون عذر هیاتی را که بازدهی نداشته باشد از طریق مجمع خواهد خواست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز