خبرگزاری کار ایران

در ۴ شهر آذربایجان شرقی/

مشترکین آب و فاضلاب از خدمات دفا‌تر پیشخوان دولت بهره‌مند شدند

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۲۲

مشترکین در شهر تبریز می‌توانند با شماره تلفن ۱۵۲۲ و وارد کردن شناسه قبض علاوه بر پرداخت غیرحضوری صورت حساب آب بهاء از میزان بدهی و تاریخ و مبلغ آخرین پرداختی قبض اطلاع یابند.

ایلنا-تبریز: با اجرائی شدن طرح ارائه خدمات در دفا‌تر پیشخوان دولت الکترونیک مشترکین شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در شهرهای تبریز، باسمنج، سردرود و خسروشاه می‌توانند در بیش از ۳۳ دفا‌تر، خدمات مختلف این شرت را دریافت کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا رضا پوررجب در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به منظور بهبود فرآیندهای خدمات آب و فاضلاب شهری و همچنین به منظور ارائه خدمات در دفا‌تر پیشخوان دولت در جهت تکریم ارباب رجوع خدمات مربوط به امور مشترکین را دریافت کنند.
وی اضافه کرد: این شرکت امکانات فراوانی را برای تحقق مشتری مداری فراهم نموده و با بکارگیری فناوری‌های جدید به بهبود فرآیندهای ارائه خدمات عمومی، تسریع در ارائه خدمات، پاسخگوترشدن و شفافیت اطلاعات، کاهش فاصله میان شرکت ومشترکین، مشارکت شهروندان در تصمیم گیری‌های عمومی و تسهیل فرآیندهای کاری سازمان‌ها کمک می‌کند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این شرکت به منظور سهولت در ارائه خدمات برای مشترکین گرامی اقدام به عقد قرارداد با دفا‌تر پیشخوان دولت نموده و شهروندان شهرهای تبریز، باسمنج، سردرود و خسروشاه می‌توانند با مراجعه به دفا‌تر پیشخوان دولت از امکانات تقاضای انشعاب آب، انشعاب فاضلاب، تغییر نام انشعابات آب و فاضلاب، اعلام ترکیدگی داخلی انشعابات، اعلام خرابی و تعویض کنتور، جابجایی کنتور، تسویه حساب، اعلام ارقام کنتور،اخذ قبوض المثنی آب و فاضلاب بهره‌مند شوند.
وی در خصوص هزینه‌های ارائه خدمات از دفا‌تر پیشخوان دولت گفت: طی قراردادی که با دفا‌تر پیشخوان دولت انجام گرفته دفا‌تر پیشخوان دولت موظف هستند در مقابل انجام خدمات به مشترکین طبق تعرفه‌ای که از طرف شرکت آب و فاضلاب ارائه شده است وجه آن را از مشترکین دریافت کنند.
پوررجب افزود: این شرکت همچنین در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در راستای اجرای سیاستهای دولت خدمتگزار و در جهت تحقق بخشیدن به اهداف دولت الکترونیک این شرکت اقدام به راه اندازی سامانه پرداخت غیر حضوری قبوض آب بهاء و هزینه‌های دفع فاضلاب با شماره تلفن ۱۵۲۲ نموده است.
وی گفت: مشترکین در شهر تبریز می‌توانند با شماره تلفن ۱۵۲۲ و وارد کردن شناسه قبض علاوه بر پرداخت غیرحضوری صورت حساب آب بهاء از میزان بدهی و تاریخ و مبلغ آخرین پرداختی قبض اطلاع یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز