خبرگزاری کار ایران

مدیر سرمایه‌گذاری و مشاركت های شهرداری تبریز خبر داد؛

شناسایی 95 فرصت جدید سرمایه‌گذاری در حوزه عمران شهری تبریز

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۱۸

این تعداد فرصت سرمایه‌گذاری با پیش‌بینی مجموع 300 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شناسایی و آماده‌سازی شده‌اند و فراخوان جذب مشاركت در این طرح‌ها نیز منتشر شده است.

ایلنا- تبریز: مدیر سرمایه‌گذاری و مشاركتهای شهرداری تبریز از شناسایی و آماده‌سازی 95 فرصت و بسته جدید سرمایه‌گذاری از سوی شهرداری تبریز در حوزه عمران شهری برای ارایه به سرمایه‌گذاران در چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ندیم كه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان سخن می‌گفت افزود: این تعداد فرصت سرمایه‌گذاری با پیش‌بینی مجموع 300 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شناسایی و آماده‌سازی شده‌اند و فراخوان جذب مشاركت در این طرح‌ها نیز منتشر شده است.

وی همچنین گفت: برخی از این طرح‌ها پیش از برگزاری همایش چهارم و بخشی دیگر در زمان برگزاری آن به مرحله عقد قرارداد و تفاهم‌نامه خواهد رسید.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشاركت‌های شهرداری تبریز ابلاغ سیاست‌های اجرایی اصل 44 قانون اساسی از سوی مقام معظم رهبری در سال 84 را دستور و سیاستی راهگشا برای ورود سرمایه‌گذاران در حوزه عمران و آبادانی كشور دانست و افزود: به دنبال ابلاغ این سیاست‌ها از سوی مقام معظم رهبری، مدیریت شهری تبریز با مشاركت شورای اسلامی شهر، از ابتدای سال 85 و بسیار جلوتر از دیگر شهرها و حتی نهادها و دستگاه‌های دولتی و اجرایی كشور، ضمن تدوین آئین‌نامه‌های سرمایه‌گذاری و نیز تشكیل دبیرخانه و ستاد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرداری تبریز، گام‌های اولیه را در این بخش برداشت و امروز پس از گذشت 6 سال، تبریز در حوزه جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی رتبه اول كشوری را طی 6 سال متوالی در اختیار دارد و علاوه بر آن موفق به جذب ده‌ها هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و نیز اجرای ده‌ها پروژه بزرگ مشاركتی در این شهر شده است.

ندیم با اعلام این كه در سند چشم‌انداز 20 ساله نظام باید ایران به توسعه‌یافته‌ترین كشور منطقه تبدیل شود افزود: در این راستا مدیریت شهری تبریز نیز در تلاش است این شهر را به شهر برتر منطقه تبدیل نماید كه بسترهای تحقق این هدف با اجرای طرح‌های متعدد عمرانی خدماتی و نیز پروژه‌های مشاركتی متنوع ایجاد شده و در چشم‌انداز ایران 1404، شاهد تبریزی آباد و زیبا خواهیم بود.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشاركت شهرداری تبریز از تحقق مراحل اجرایی 165 قرارداد سرمایه‌گذاری بزرگ و كوچك در طرح ها و پروژه های عمران شهری تبریز طی 5 سال گذشته از سوی شهرداری خبر داد و افزود:. شهرداری تبریز طی 5 سال اخیر با جذب بالاترین میزان و حجم سرمایه گذاری، رتبه نخست این حوزه را در بین تمامی شهرها و شهرداری ها به خود اختصاص داده و این موفقیت زمینه ساز توسعه جهشی تبریز در تمامی بخش ها شده است.

وی در عین حال از برنامه ریزی جامع شهرداری تبریز برای حضور موثر و موفق در چهارمین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان خبر داد و افزود: شهرداری تبریز از مدت‌ها قبل نسبت به مطالعه، امکان سنجی و آماده سازی بسته های جدید مشارکتی بسته های جدید مشارکتی برای ارایه در همایش چهارم اقدام نموده و حضوری موفق در این همایش خواهد داشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز