خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی:

بیمارستان 29 بهمن تبریز درجشنواره حاکمیت بالینی برتر شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۲۲

حاکمیت بالینی مجموعه استانداردهایی را شامل می‌شود که کلیه محورهای فعالیت­های بیمارستان را از جمله عدالت، کیفیت، خدمات، پاسخگویی و کارآیی را تحت پوشش قرار می دهد.

ایلنا- تبریز:مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی از کسب رتبه برتر بیمارستان 29 بهمن تبریزدر دومین جشنواره کشوری حاکمیت بالینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سید حسن سیدی که در مراسم تجلیل از کارکنان 29 بهمن تبریز به همین مناسبت سخن می گفت افزود: حاکمیت بالینی یک زیرساخت مهم است که بیمارستان ها را برای استقرار نظام اعتباربخشی آماده می کند و ارزیابی‌های حاکمیت بالینی طبق این جشنواره کشوری سالانه انجام می‌شود.

وی در خصوص اجرای مدل حاکمیت بالینی در کشور گفت: حاکمیت بالینی مجموعه استانداردهایی را شامل می‌شود که کلیه محورهای فعالیت­های بیمارستان را از جمله عدالت، کیفیت، خدمات، پاسخگویی و کارآیی را تحت پوشش قرار می دهد.

وی افزود: محورهای اصلی فعالیت ما در اجرای این مدل پایبندی به اصول پزشکی و منشور اخلاق،جلب رضایت بیماران، پاسخگویی به انتظارات کارکنان کشوری،ارتقا مستمر،ارائه خدمات تشخیصی و ایمنی در حداقل زمان،بکارگیری تکنولوژی و فناوری،اشاعه کار باکیفیت و مشارکت پرسنلی،پالایش وتحلیل کیفیت عملیات را شامل می شد.

سیدی به نحوه برگزاری جشنواره کشوری حاکمیت بالینی اشاره کرد و اظهار داشت: این جشنواره 2 سال متوالی است که بین بیمارستان های سطح کشور برگزار می شود و امسال نیز در دومین جشنواره بیمارستان 29 بهمن تبریز موفق به دریافت و کسب رتبه برتر بین 76 بیمارستان ملکی تامین اجتماعی و یکی از 4 بیمارستان برتر در زمینه استقرارحاکمیت بالینی شد.

وی به قدمت بیش از 40 سال بیمارستان 29 بهمن تبریز اشاره کرد و گفت: کسب این رتبه نشان داد که ارتقا کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و جلب رضایتمندی بیماران ارتباطی به کهنه یا نو بودن بیمارستان ندارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی کسب رتبه برتر حاکمیت بالینی را نشان دهنده عزم و اراده کارکنان و پزشکان این بیمارستان و غلبه بر مشکلات و کمبودها عنوان کرد و گفت: تمام کارکنان این بیمارستان از طریق ارتقا کیفیت،ایمنی،تکریم ارباب رجوع توانستند به این موفقیت نائل شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز