خبرگزاری کار ایران

مدیر مهد قرآن آذربایجان شرقی:

مجتمع بزرگ قرآنی امام هادی(ع) در تبریز احداث می شود

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۶۸

گسترش فعالیت های فرهنگی و قرآنی در تمام مناطق شهر تبریز، بخصوص مناطقی که تراکم جمعیتی بالا و در حال توسعه هستند، دراولویت برنامه های مهد قرآن آذربایجان شرقی قرار دارد.

ایلنا- تبریز: مدیر مهد قرآن آذربایجان شرقی از احداث مجتمع بزرگ قرآنی امام هادی(ع) در شهرک اندیشه تبریز خبر داد.

رحیم وظیفه شعاع در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: احداث این مجموعه بزرگ در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع توسط این موسسه، همزمان با ایام الله دهه فجر با زیربنای 2 هزار مترمربع آغاز می شود.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود این مجتمع با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال احداث و به بهره برداری برسد.

وظیفه شعاع با اشاره به اینکه شهرک اندیشه، شهرکی نوپا و رو به توسعه است، اظهار داشت: در این منطقه با توجه به خلأ فرهنگی، نیاز به فعالیت های فرهنگی شدیدا احساس می شود.

مدیر مهد قرآن استان، خانواده های ساکن در این شهرک را عمدتا خانواده های تازه تشکیل یافته و جوان عنوان کرد و گفت: گسترش فعالیت های فرهنگی و قرآنی در تمام مناطق شهر تبریز، بخصوص مناطقی که تراکم جمعیتی بالا و در حال توسعه هستند، دراولویت برنامه های این موسسه قرار دارد که شهرک اندیشه نیز پس از 18 مرکز آموزشی مهد قرآن در مناطق مختلف تبریز، اکنون در اولویت قرار دارد.

وظیفه شعاع افزود: در تلاش هستیم مهد قرآن های دیگری نیز در دیگر مناطق تاسیس و به نام چهارده معصوم(ع) تکمیل نماییم.

مدیر مهد قرآن استان با اشاره به اینکه علاوه بر این مراکز، هشت مدرسه ابتدایی و راهنمایی دخترانه و پسرانه نیز توسط مهد قرآن افتتاح و اداره می شود، تاکید کرد: برای توسعه این مدارس و مراکز نیاز به یاری مسئولین استان و مردم خیّر و قرآن دوست داریم که ضمن تامین هزینه احداث، به سرعت به مرحله بهره برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز