خبرگزاری کار ایران

با امضای طوماری از سوی هواداران ماشین سازی تبریز صورت گرفت:

استمداد هواداران ماشین‌سازی تبریز از مسئولان آذربایجان شرقی

کد خبر : ۴۲۵۹۰

عدم حمایت مسئولان از ماشین سازی تبریز، این تیم در آستانه نابودی قرار گرفته است./ موسسه مالی و اعتباری کوثر به تعهدات خود عمل نمی کند./ حمایتهای مسئولان استان آذربایجان شرقی از تیم تراکتورسازی موجب موفقیت های این تیم شده است.

ایلنا- تبریز: هواداران تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با امضای طومارهای جداگانه ای خواستار توجه مسئولان استان آذربایجان شرقی به مشکلات تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز در بخشی از این طومارها که خطاب به نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دادستان تبریز با اشاره به مشکلات عدیده باشگاه ماشین سازی تبریز آمده است: ما امضا کنندگان و هواداران قدیمی ترین باشگاه فوتبال آذربایجان شرقی که از چند دهه گذشته همواره درکنار این تیم بوده و شاهد حمایت های مسئولان مختلف استان از تیم ماشین سازی تبریز بوده ایم اما متاسفانه علیرغم فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به امر ورزش و نشاط اجتمامی جامعه و در راستای عمل به اوامر ایشان، باید به عرض برسانیم در مورد تیم ماشین سازی تبریز در شرایط فعلی اخیر هیچگونه حمایتی از مسئولین مربوطه صورت نگرفته است.

در بخش دیگری از این طومارها با اشاره به قرارداد موسسه مالی و اعتباری کوثر با این باشگاه آمده است: این موسسه نیز علی رغم قرارداد فیمابین خود عمل نمی نماید و این امر موجبات ایجاد جو ناامنی و نارضایتی مردم و هواداران تیم را فراهم کرده است.

تهیه کنندگان این تومار در بخش دیگری از گلایه های خود به مسئولان آذربایجان شرقی آورده اند: از ما هواداران تیم ماشین سازی تبریز خواستار حمایت از تیم مظلوم و قدیمی ماشین سازی تبریز هستیم و در این خصوص خواهشمندیم هرگونه اقدامات و دستورات لازم را صادر فرمایید.

هواداران ماشین سازی با اشاره به اثرات مثبت حمایتهای مسئولان استان از تیم تراکتورسازی اظهار عقیده نموده اند: همانگونه که حمایت تمامی مسئولان استان از تیم تراکتورسازی باعث شده است این تیم با موفقیت های خود باعث مباهات و فخر مردم تبریز و آذربایجان در کشور عزیزمان ایران اسلامی گردد بی شک عدم حمایت آنان از باشگاه تراکتورسازی نیز می توانست سرنوشت آن تیم را مشابه سرنوشت حال حاضر تیم ماشین سازی تبریز کنند.

امضا کنندگان این طومار در پایان با بیان اینکه حمایت مسئولان آذربایجان شرقی از تراکتورسازی باعث موفقیت این تیم شده است خاطرنشان کرده اند: تیم ماشین سازی تبریز یکی از محبوب ترین و باسابقه ترین تیم های کشورمان بوده که سابقه و تاریخ آن بسیار بیشتر از تیم های حال حاضر در لیگ برتری فوتبال کشور است که عدم حمایتشان از ماشین سازی تبریز، این تیم در آستانه نابودی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است موسسه جوانان خیر که ماه گذشته فعالیتش از سوی بانک مرکزی فاقد مجوز اعلام شد در موسسه ملی اعتباری کوثر ادغام شده است در قبال باشگاه ماشین سازی تعهداتی دارد.

بر اساس اعلام مسئولان موسسه کوثر این موسسه خود را در قبال تعهدات قانونی موسسه جوانان خیر متعهد می داند

بر پایه همین گزارش در روز میلاد پیامبر اکرم (ص) 300 نفر از هواداران ماشین سازی تبریز با حضور خودجوش در محل باشگاه ماشین سازی تبریز اعلام کردند از مسئولان استان مجوز می خواهیم تا در برابر موسسه کوثر تجمع کرده و اعتراض خود را به عدم توجه این موسسه را به تیم ماشین سازی اعلام کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز