خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

شهرداری تبریز از ایده‌های جدید نخبگان حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۸۸

یکى از مهم ترین راهکارهاى توسعه همه جانبه کشور و تحقق اهداف توسعه، توجه به نقش نیروهاىجوان،نخبگان واستعدادهاى درخشان جامعه است.

شهردار تبریز از حمایت همه جانبه این مجموعه از طرح ها، ایده ها، ابتکارات و اختراعات نخبگان جوان استان و شهر تبریز برای کاربردی سازی این طرح ها در حوزه مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا نوین در آئین اختتامیه نمایشگاه طرح ها، ایده ها و ابتکارات نخبگان تبریز با اعلاماین که نخبگان سرمایه‌های ملی هر کشوری بوده و باید به آنها توجه شود، گفت: یکى ازمهم ترین راهکارهاى توسعه همه جانبه کشور و تحقق اهداف توسعه، توجه به نقش نیروهاىجوان،نخبگان واستعدادهاى درخشان جامعه است.

وی ادامه داد: پیشرفت و اعتلاى کشوربستگى به رشد و پرورش نیروهاى انسانى متعهد، هوشمند و خلاق دارد و رسیدگى به اینمهم باید از مهمترین دغدغه هاى مسوولان و متولیان امر باشد.

شهردار تبریزهمچنین تاکید کرد: باید بیش از پیش نسبت به شناسایى استعدادهاى درخشان و هدایت واعتلاى فکرى آنها برنامه ریزى شود.

نوین، با اعلام اینکه ایران نیاز بهیک خیزش عظیم علمى و فرهنگى دارد، افزود: باید جوانان مستعد، شناسایى و باایجادانگیزه در آنان براى شکوفا کردن استعدادهایشان، گام هاى موثر برداشته شده و حمایتهاى لازم صورت پذیرد.

وی با اشاره به برنامه چشم انداز 1404 کشورمان گفت: براساس این برنامه در سال 1404 ایران اسلامی جزو کشورهای برتر منطقه خواهد بود و برایاین امر باید دارای استراتژی ویژه ای بوده و با یک کار علمی در مسیر رشد و توسعهگام برداریم.

شهردار تبریز خاطر نشان کرد: پژوهش و تحقیق برای پیشرفت و توسعههر کشوری لازم است و شهرداری تبریز نیز براین اساس از خانه نخبگان تبریز وپژوهشگران در همه امور مخصوصا در بخش امور شهری حمایت می کند.

نوین تاکید کرد: شهرداری تبریز در کنار شورای شهر آماده هرگونه همکاری با خانه نخبگان تبریز بوده و از ایدههای جدید در بخش خدمات شهری حمایت می کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز