خبرگزاری کار ایران

عملكرد اعضای ستاد تسهیلات سفر آذربایجان شرقی بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۴۶

مدیر هر دستگاه باید بداند كه همواره درمعرض مشاهده قرار داشته و وجه مثبت یا منفی فعالیت‌هایش رصد می‌شود.

ایلنا- تبریز: استاندار آذربایجان شرقی از تشكیل كمیته داوری برای ارزیابی عملكرد اعضای ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد علیرضا بیگی افزود: این كمیته اقدامات برجسته و ضعف‌های اعضای ستاد تسهیلات سفر را بررسی و ارزشیابی خواهد كرد.

وی تصریح كرد: اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مسئولیت نظارت بر عملكرد نهادهای عضو ستاد و ارائه گزارش و انعكاس نواقص یا اقدامات مثبت را به عهده دارد.

بیگی با تاكید بر اینكه اقدامات این ستاد در موضوع سفر باید بروز و نمود خارجی داشته باشد، تصریح كرد: با تشكیل این كمیته، نقص‌ها و كمبودها به طور دقیق مشخص و منعكس شده و مسئول هر نهاد در رابطه با كم كاری‌های احتمالی مورد بازخواست و پیگیری قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد تسهیلات سفر استان یادآور شد: با توجه به اینكه اجماع عمومی بر پایه نتایج این ارزشیابی‌ها انجام می‌گیرد، نحوه و چگونگی ارزیابی نیز مهم است بنابراین كمیته داوری به طور دقیق عملكردها را رصد خواهد كرد.

بیگی با تاكید بر اینكه متولیان و مسئولان باید یك ارزشیابی دائمی بر زیر مجموعه‌های خود انجام دهند، خاطرنشان كرد: مدیر هر دستگاه باید بداند كه همواره درمعرض مشاهده قرار داشته و وجه مثبت یا منفی فعالیت‌هایش رصد می‌شود.

وی با بیان اینكه لازم است با آمادگی بیشتری نسبت به سال‌های اخیر به موضوع نوروز سال 92 ورود پیدا كنیم، افزود: همه سازمان‌ها و ادارات باید با ایجاد سفری ایمن و خوب برای گردشگران ورودی به آذربایجان شرقی، كارآمدی خود را نشان داده و ثابت كنند شایسته اعتماد مردم هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز