خبرگزاری کار ایران

205 طرح به دبیرخانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۹۹

چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می­شود.

ایلنا- تبریز: دبیر چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی، از معرفی 205 طرح به ارزش 6901میلیون دلار به دبیرخانه این همایش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سیدرضا حسینی که در نشست هماهنگی چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی، سخن می گفت با اشاره به ارسال بیش از 4 هزار دعوت نامه به فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذران داخلی و خارجی، جهت شرکت در این همایش گفت: هم‌اکنون کمیته‌های مختلف همایش در شش بخش صنعت و معدن، کشاورزی، گردشگری، عمران شهری، امور زیربنایی و مناطق آزاد فعال بوده و وظایف حوزه‌های مرتبط سرمایه‌گذاری را پیگیری می‌کنند.

وی که گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در ارتباط با این همایش ارایه می­کرد، گفت: همایش سوم سرمایه‌گذاری از حیث تنوع و تعدد مدعوین و شرکت‌کنندگان، در میان همایش‌های مشابه بی نظیر بوده و همین امر پشتوانه مناسبی برای برگزاری موفقیت‌آمیز همایش چهارم محسوب می‌شود.

در این جلسه مسئولان کمیته‌های شش‌گانه چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی نیز گزارشی از اقدامات این کمیته‌ها را بیان کردند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز