خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

625 میلیارد ریال برای بنگاه‌های زود‌بازده در آذربایجان شرقی اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۴۲

بنگاه‌‌های زود بازده یکی از ظرفیت های ارزشمند دولت نهم و دهم برای اشتغالزایی است./ از اول سال 91 تا کنون 625 میلیارد و 484 میلیون ریال و با اشتغالزایی 905 نفر برای بنگاه های زود بازده اختصاص یافته است.

ایلنا ـ‌ تبریز: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از اختصاص 625 میلیارد و 484 میلیون ریال به بنگاه‌های زود بازده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یونس فاتح در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال آذربایجان شرقی گفت: بنگاه‌های زود بازده یکی از ظرفیت های ارزشمند دولت نهم و دهم برای اشتغالزایی است.

وی با اشاره به حمایت ویژه دولت از اشتغال و کارآفرینی گفت: در این دولت اقدامات زیادی در حوزه اشتغال و تعاون صورت گرفته است که این امر نشان دهنده توجه خاص دولت به بخش اشتغال و تعاون است.

فاتح افزود: از اول سال 91 تا کنون 625 میلیارد و 484 میلیون ریال و با اشتغالزایی 905 نفر برای بنگاه های زود بازده اختصاص یافته است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در ادامه از تصویب 30 طرح در قالب بنگاه های زودبازده خبر داد و گفت: 30 طرح با اعتبار 154 میلیارد و 360 میلیون ریال و با اشتغالزایی 817 نفر به تصویب کارگروه استان رسید.

فاتح در ادامه به طرح های معرفی شده استان به صندوق توسعه ملی اشاره کرد و افزود: تا کنون 116 طرح با مبلغ بیش از 651 میلیون دلار برای دریافت تسهیلات ارزی و 707 طرح با مبلغ بیش از 24 هزار میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات ریالی به صندوق توسعه ملی معرفی شده است.

وی از پرداخت 98 درصدی اعتبارات مشاغل خانگی خبر داد و گفت: کل اعتبار سال گذشته 976 میلیارد و 924 میلیون ریال می باشد که 953 میلیارد و 124 میلیون ریال که 98 درصد کل اعبار را شامل می شود پرداخت‌شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز