خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان در گفت‌وگو با ایلنا:

زلزله‌زدگان تا هفته آینده به كانكس منتقل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۵۸

رئیس جمهور تا سقف ۳۰ میلیون تومان اعتبارات برای کمک به زلزله زدگان در نظر گرفتند/ مقرر شده زلزله‌زدگان از پرداخت دو میلیون تومان کانکس‌هایی که در اختیارشان است، معاف شوند.

ایلنا: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت برای اسکان همه خانواده‌های زلزله زده کانکس‌های جدید به این مناطق ارسال خواهد کرد و تا ظرف هفته آینده نیز همه زلزله زدگانی که در زیر چادر‌ها زندگی می‌کنند به کانکس‌ها منتقل می‌شوند.

محمد علی مددی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با نشست مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با رئیس جمهور در شب گذشته گفت: در نشست شب گذشته نمایندگان استان آذربایجان شرقی با احمدی‌نژاد، نمایندگان گزارشی از مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی استان به رئیس جمهور ارائه کردند.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی تصریح کرد: در این نشست گزارشی از عملکرد بازسازی‌ها و اجرای مصوبات در سفر‌های اول دوم سوم به استان اذربایجان شرقی به رئیس جمهور ارائه و بیان شد که این مصوبات تا چه اندازه پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

مددی اظهار داشت: برخی از مصوبات سفر‌های استانی رئیس جمهور در آذربایجان شرقی به اتمام رسیده و برخی هنوز نا‌تمام باقی مانده و برخی دیگر نیز از پروژه‌ها هنوز عملیاتی نشده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پروژه آب شرب میانه، جاده دوبانده میانه فراسان، تامین اعتبارات راه آهن تهران- تبریز- میانه، احداث سد ارومیه بر روی روودخانه زرینه رود، تامین اعتبارات برای خرید قطار متروی ۱-۲-۳ تبریزو تامین اعتبارات رسیدگی به تالاب‌های استان را از جمله مصوباتی برشمرد که در طول سه سفر رئیس جمهور هنوز به اتمام نرسیده و تا کنون عملیاتی نشده‌اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی بیان کرد: در این نشست رئیس جمهور بیان داشت مصوبات سفر‌های استانی را در قالب طرح مهر ماندگار بررسی خواهد کرد و دستور داد تا ظرف یک هفته تمامی اعتبارات به استان آذربایجان شرقی برای انجام پروژه‌ها اختصاص یابد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور در این نشست بیان کردند در رابطه‌ای که با چینی‌ها برقرار کرده‌ایم در نظر داریم قطار‌های متروی تبریز را از این کشور وارد کنیم و در اختیار مسوولان استان قرار دهیم.

مددی اظهارداشت: درنشست شب گذشته مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با رئیس جمهور در رابطه با مسائل و مشکلات مردم زلزله زده ورزقان اهر و هریس نیز مباحثی مطرح و گزارشی به رئیس جمهور در این زمینه ارائه شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: رئیس جمهور تا سقف ۳۰ میلیون تومان اعتبارات برای کمک به زلزله زدگان در نظر گرفتند که ظرف یک هفته آینده در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت و همچنین زلزله زدگانی که می‌بایست ۲ میلیون تومان برای کانکس‌هایی که در آن سکونت دارند پرداخت کنند این دو میلیون تومان نیز از آن‌ها گرفته نخواهد شد.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: رئیس جمهور در این نشست بیان کرد برای اسکان همه خانواده‌های زلزله زده کانکس‌های جدید به این مناطق ارسال خواهد شد و تا ظرف هفته آینده نیز همه زلزله زدگانی که در زیر چادر‌ها زندگی می‌کنند به کانکس‌ها منتقل می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نزدیک به ۷۰ درصد از ساخت و ساز‌ها در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی پیشرفت فیزیکی داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز