خبرگزاری کار ایران

از بهمن ماه/

مجموعه آموزش های شهروندی در ارس آغاز می شود

کد خبر : ۳۶۹۵۵

این آموزش ها با هدف توسعه فرهنگ مشارکت های اجتماعی به منظور توسعه پایدار شهری برای اقشار مختلف جامعه در منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

ایلنا- تبریز: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری مجموعه دوره های آموزشی ارس وندی با هدف توسعه فرهنگ مشارکت های اجتماعی به منظور توسعه پایدار شهری برای اقشار مختلف جامعه در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس صادق نجفی افزود:آموزش های ارس وندی رایگان بوده و در 10 سرفصل از 9 بهمن ماه سالجاری در جلفا برگزار می شود.

وی گفت: آموزش های ارس وندی در راستای ارتقای مهارت های رانندگان تاکسی، بازاریان و فروشندگان صنایع دستی، کارکنان مراکز اقامتی، اغذیه فروشی ها، کارآفرینی بانوان و نیز آشنایی ساکنین منطقه آزاد ارس با قوانین مناطق آزاد، فنون اداره هتلها، مهمانپذیری، رستوران و غذاخوری و آموزش ویژه دبیران و کارکنان آموزش و پرورش منطقه آزاد ارس برای متقاضیان برگزار خواهد شد.

نجفی تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت و اشتغال در حوزه های مختلف صنعتی و تولیدی در این منطقه برگزاری مجموعه آموزش های شهروندی در راستای افزایش مهارت ها و اتحاد و مشارکت اجتماعی برای پیشبرد اهداف توسعه ای ضروری به شمار می رود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مناطق آزاد در زمره کلانشهرها برنامه ریزی شده اند که بر این اساس آموزش های شهروندی می تواند نقش موثری در سهولت همیاری و همکاری شهروندان با توانمندسازی اقشار جامعه از طریق فعالسازی ظرفیت ها و جلب مشارکتهای عمومی داشته باشد.

لازم به ذکر است علاقمندان به شرکت در این دوره ها می توانند با مراجعه به معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس نسبت به ثبت نام اقدام كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز