خبرگزاری کار ایران

پردیس بین المللی ارس در 37 رشته- گرایش کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد

داوطلبان علاوه بر ثبت نام از طریق فرم الکترونیکی سایت پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز سایر مدارک را حداکثر تا 15 شهریور ماه توسط پست پیشتاز به آدرس تبریز- بلوار 29 بهمن- دانشگاه تبریز- ساختمان اداری- طبقه دوم – دفتر پردیس بین المللی ارس ارسال نمایند

تبریز- ایلنا: پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز در ۳۷ رشته – گرایش کار‌شناسی ارشد برای سال‌تحصیلی جدید دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایلنا، رییس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز صبح امروز با اعلام این مطلب گفت: پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز به پشتوانه بیش از ۶۵ سال پیشینه موثر دانشگاه تبریز در زمینه آموزش و پژوهش و بر اساس مجوزهای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین داوطلبان داخلی و خارجی و از طریق آزمون کتبی، مصاحبه علمی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۲-۹۱ دانشجوی کار‌شناسی ارشد خواهد پذیرفت.

دکتر داود مختاری عناوین این رشته‌ها را شامل حقوق در گرایش حقوق خصوصی، جغرافیا در گرایش جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری، سنجش از راه دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی در ۲ گرایش مطالعات آب و خاک و مطالعات شهری و روستایی، مدیریت در گرایش اجرایی، فرهنگ و زبان‌های باستانی، ریاضی محض در ۲ گرایش جبر و آنالیز، آمار در گرایش آمار ریاضی، زمین‌شناسی در ۲ گرایش اقتصادی و آب‌شناسی، تربیت بدنی و علوم ورزشی در ۲ گرایش مدیریت ورزشی و فیزیولوژی ورزشی، فوتونیک در ۳ گرایش فیزیک، مخابرات و الکترونیک، بیوشیمی، شیمی در ۵ گرایش آلی، تجزیه، فیزیک، کاربردی و معدنی، مهندسی عمران در ۴ گرایش سازه، مکانیک خاک و پی، سازه‌های هیدرولیکی و زلزله، مهندسی نانو فناوری در گرایش نانوالکترونیک، مهندسی کامپیو‌تر در گرایش نرم‌افزار، مهندسی برق در گرایش قدرت، مهندسی کشاورزی در ۴ گرایش بیوتکنولوژی کشاورزی، صنایع غذایی (تکنولوژی مواد غذایی)، مکانیزاسیون کشاورزی و باغبانی (گل و گیاهان زینتی)، علوم خاک (گرایش شیمی و حاصلخیزی خاک)، علوم دامی با گرایش اصلاح‌نژاد دام اعلام کرد و گفت: دارا بودن مدرک کار‌شناسی از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نداشتن منع قانونی ادامه تحصیل از لحاظ مقررات نظام وظیفه، ارایه نمره قابل قبول از آزمون‌های معتبر زبان را از جمله شرایط اولیه پذیرش در پردیس بین‌المللی ارس می‌باشد.
وی با اشاره به دیگر شرایط پذیرش در پردیس بین‌المللی ارس گفت: داوطلبان علاوه بر ثبت‌نام از طریق فرم الکترونیکی سایت پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز سایر مدارک را حداکثر تا ۱۵ شهریور ماه توسط پست پیشتاز به آدرس تبریز- بلوار ۲۹ بهمن- دانشگاه تبریز- ساختمان اداری- طبقه دوم – دفتر پردیس بین‌المللی ارس ارسال نمایند.

وی با بیان اینکه سایر اطلاعات لازم برای پذیرش و چگونگی ثبت‌نام و ارسال مدارک از طریق سایت پردیس به نشانی http: //arasp. tabrizu. ac. ir اعلام شده است گفت: بررسی مدارک تا ۲۰ شهریورماه انجام شده و تاریخ آزمون کتبی و دعوت به مصاحبه از طریق دانشگاه تبریز (پردیس بین‌المللی ارس) اعلام خواهد شد.

دکتر مختاری با بیان اینکه محتوای برنامه‌های پردیس بین‌المللی ارس مطابق با برنامه و نظام آموزشی دانشگاه تبریز بوده و تعداد واحد مورد نیاز برای فراغت از تحصیل، طول مدت تحصیل و اخذ مدرک طبق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌-باشد، گفت: در مورد داوطلبان شاهد و ایثارگر نیز بر اساس آیین‌نامه‌های موجود وزارتی در خصوص پذیرش دانشجو عمل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز