خبرگزاری کار ایران

حفاظت کاتودیک لوله های بتنی خط آبرسانی تبریز اجرایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۶۶

این اقدام با هدف بهینه سازی تولید لوله ها و اجرای سیستم حفاظت كاتودیك خط آبرسانی تبریز، نسبت به طراحی و اجرای سیستم حفاظت كاتودیك و تولیدات لوله های بتنی در سایزهای مختلف دركارخانه لوله سازی آذرشهر انجام شده است.

ایلنا- تبریز:مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی گفت: توسط كارشناسان داخلی و با هدف رفع نواقص قبلی، محصولات تولیدی كارخانه لوله سازی آذرشهر به سیستم كاتودیك مجهز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ارسلان هاشمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تغییرات صورت گرفته در محصولات تولیدی كارخانه لوله سازی آذرشهر افزود: با هدف بهینه سازی تولید لوله ها و اجرای سیستم حفاظت كاتودیك خط آبرسانی تبریز، نسبت به طراحی و اجرای سیستم حفاظت كاتودیك و تولیدات لوله های بتنی در سایزهای مختلف دركارخانه لوله سازی آذرشهر اقدام شد.

وی ادامه داد: با اجرای سیستم حفاظت كاتودیك در لوله های خط لوله آبرسانی، هر گونه تخریب و خوردگی در لوله های یاد شده پیش از بروز سانحه شناسایی شده و بدون قطعی آب و بروز هر گونه خسارت، قسمت آسیب دیده تعمیر یا تعویض می شود.

مدیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی با بیان اینكه كارخانه لوله سازی آذرشهر از سرمایه های ماندگار صنعت آب منطقه است یادآور شد:این مجموعه طی سالهای فعالیت خود توانست علاوه بر تامین لوله های خط آبرسانی تبریز، نیاز پروژه های دیگری مانند طرح های یامچی اردبیل، گلابر زنجان، كامیاران گیلانغرب، گنبد گلستان، خراسان رضوی و چندین پروژه دیگر داخل استانی را مرتفع سازد.

وی با بیان اینكه این مجتمع بنابه دلایلی در مقاطع مختلف زمانی از مدار تولید خارج شده بود، اظهار داشت: پس از راه اندازی مجدد كارخانه از سال گذشته، سیاست جدید خروج از وضعیت تولیدات تك محصولی در اولویت مدیریت كارخانه یاد شده قرار گرفته است.

در همین حال، مدیر كارخانه لوله سازی آذرشهر نیز با اشاره به پیشینه پر فراز و نشیب این كارخانه گفت: این كارخانه از سال 71 به طور رسمی آغاز به كار كرد و پس از اتمام پروژه اولیه آبرسانی تبریز در سال 78 از پیمانكار تحویل گرفته شد.

رضا یاری، ادامه داد: در سال 88، تصمیم راه اندازی مجدد كارخانه لوله سازی آذرشهر جهت تعیین ارزش واقعی آن اتخاذ شد كه پس از بررسیهای لازم و تغییر در مدیریت مجموعه، كارخانه مذكور از سال 90 فعالیت خود را از سر گرفته است.

مدیر كارخانه لوله سازی آذرشهر تصریح كرد: با توجه به مطالعات انجام شده و قابلیت بالقوه كارخانه و نیاز استان و استان های مجاور، در سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی تصمیم به راه اندازی خط تولید كانالیت گرفته شده و از خرداد ماه سال 91 انجام ثبت سفارش از تیپهای مختلف به طول8 كیلومتر رسماً به تولید انبوه رسیده و در حال حاضر تولید انواع كانالیت با متعلقات مربوطه در كارخانه انجام می پذیرد.

وی با اشاره به لزوم افزایش تنوع و فناوری محصولات تولیدی با توجه به پیشرفتهای جهانی در صنعت انتقال آب تصریح كرد: این كارخانه در نظر دارد در آینده ای نزدیك دیگر قطعات بتنی خطوط آبرسانی از جمله سگمنت و تراورس را تولید كرده و برای راه اندازی خطوط تولید جدید برای لوله های فولادی اسپیرال و بسته بندی آب آشامیدنی نیز به دنبال جلب مشاركت اشخاص حقیقی و حقوقی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز