خبرگزاری کار ایران

فرماندار آذرشهر:

تحریم‌ها برای مردم مشکلاتی داشته و دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۶۰

مردم از تحریمهای اقتصادی غرب نیز عبور خواهد کرد/ مقاومت در برابر تحریم‌ها موجب رشد و ترقی و دست یابی به موفقیت‌های بزرگ، صنعتی، علمی و اقتصادی را در پی داشته و خواهد داشت

ایلنا- آذرشهر: فرماندار آذرشهر گفت: مردم کشورمان با ایمان و اعتقاد راسخ به ارزشهای انسانی و اسلامی از تحریمهای اقتصادی استکبار جهانی و کشورهای غربی نیز عبور می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آذرشهر اسماعیل آذریان در همایش بسیج اساتید دانشگاههای شهرستان آذرشهر افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از روز بیست و سوم بهمن ماه ۱۳۵۷ جمهوری اسلامی ایران را در تحریمهای مختلف قرار داده‌اند.

وی اضافه کرد: اگرچه این تحریم‌ها برای مردم مشکلاتی داشته و دارد ولی مقاومت در برابر آن‌ها موجب رشد و ترقی و دست یابی به موفقیت‌های بزرگ، صنعتی، علمی و اقتصادی را در پی داشته و خواهد داشت.

فرماندار آذرشهر با اشاره به ایستادگی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی و توطئه‌های آن‌ها خاطر نشان کرد: آن‌ها در اصل ارزشهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن را هدف گذاری کرده‌اند و مسائل اقتصادی و سایر موضوعات بهانه است.

آذریان همچنین گفت: لازم است همه ما در در تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب در ایجاد نشاط و امیدواری جامعه و حرکت به سوی پیشرفت و تعالی قدم برداریم.

وی در ادامه توسعه و پیشرفتهای علمی کشور را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد گفت: در شهرستان آذرشهر حدود ۱۴ هزار نفر دانشجو در ۹ دانشگاه و مرکز آموزش عالی که دانشگاه شهید مدنی آذربایجان یکی از آن‌ها مشغول تحصیل هستند.

فرماندار آذرشهر ادامه داد: مبنای انقلاب اسلامی ایران عزت و آزادی و پاسداری از ارزشهای انسانی و دینی بوده و بخاطر همین موضوع است که از زمان پیروزی از جانب اسکتبار جهانی برای شکست آن توطئه‌های مختلفی صورت گرفته است.

آذریان تشکیل هسته‌های بسیج اساتید در دانشگاه‌ها را یک اقدام فرهنگ و انقلابی دانست و گفت: بسیج که به عنوان شجره طیبه از یادگاران مهم رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه و صحنه حضور فعال دارد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز