خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی:

شورایعالی انقلاب فرهنگی برای معرفی صحیح انقلاب و ولایت برنامه‌ریزی کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۹

هنوز چهره صحیح و جامعی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معرفی نشده است

ایلنا - تبریز: عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی از شورایعالی انقلاب فرهنگی خواست تا برای معرفی صحیح انقلاب اسلامی و مباحث مرتبط با ولایت برنامه ریزی کند.

به گزارش ایلنا، محمد حسین فرهنگی که صبح دوشنبه در همایش فرهنگ غدیر و بیداری اسلامی در دانشگاه تبریز سخن می‌گفت با تاكید بر ضرورت گسترش اطلاع رسانی از اسلام ناب محمدی افزود: در چرایی اینکه واقعه غدیر با وجود فراهم آمدن تمهیدات لازم برای تبیین آن ظرف مدت کوتاهی پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) دچار تحریف شد به ایفای نقش بازیگران سیاسی و بازی‌های سیاسی بر می‌گردد.

وی گفت: اما اینکه چرا واقعه عاشورا به سرنوشت غدیر دچار نشد در این بود که ائمه اطهار و بزرگان دین با تجربه غدیر، این حادثه را در هر کوچه و برزنی حفظ و بیان کردند و این در حالی بود که عاشورا در مقایسه با غدیر محدودیت‌های بسیاری را داشت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بر معرفی هرچه بیشتر غدیر تأکید کرد و افزود: متاسفانه در دوره معاصر با وجود این همه امکان اطلاع رسانی هنوز چهره صحیح و جامعی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران معرفی نشده است و سازمان‌های مرتبط در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی با اشاره به علاقه مردم سایر کشور‌ها برای سفر به ایران گفت: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری باید تلاش کند تا ایران اسلامی سرپل ورود مردم کشورهای دیگر به ویژه کشورهای اسلامی بشود و اراده جدی به این مهم از خود نشان دهد و از این طریق پیام غدیر را که حکومت صالحان بر کشور و جهان است صادر کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان نمونه بارزی از حرکت‌های اسلامی ماندگار یاد کرد و گفت: یکی از دلایل ماندگاری این انقلاب بسیجی بودن قالب آن است که به برکت حضرت امام (ره) نهادینه شد که آثار و امواج آن در سایر کشور‌ها نظیر جنگ ۳۳ روزه، مقاومت ۲۲ روز غزه نمود و بروز یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز