خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان آذربایجانشرقی:

لوازم گرمایشی از نیازهای ضروری زلزله زدگان است

جمعیت هلال احمرتاکنون بیش از 10هزار عدد والر و نزدیک به 30 هزار کیلوگرم نایلون در میان زلزله زدگان توزیع كرده است و از این پس نیز توزیع لوازم گرمایشی در دستور كار است.

تبریز - ایلنا: مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما توزیع لوازم گرمایشی یکی از نیازهای ضروری آسیب دیدگان زلزله اخیر است.

به گزارش ایلنا، دکتر عزیز نوری در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در کنار ارائه خدمات روزمره، بعد از این بیشتر فعالیتهای خود را بر روی توزیع لوازم گرمایشی از قبیل والر، گالن نفت و نایلون متمركز خواهد كرد.

وی افزود: جمعیت هلال احمرتاکنون بیش از10هزارعددوالرونزدیک به 30 هزارکیلوگرم نایلون در میان زلزله زدگان توزیع نموده است.

رئیس جمهور نیز پیش از ظهر جمعه در سفر به آذربایجان شرقی و بازدید از دو روستای زلزله زده با اشاره به اینکه دولت و همه ملت ایران در غم مردم آذربایجان شرقی شریک هستند، گفت: با توجه به سرمای زودرس مناطق زلزله زده، بازسازی مناطق مسکونی در اولویت اول قرار دارد.

محمود احمدی نژاد  رئیس جمهور با بیان اینکه همه خواهان کمک رسانی و تلاش هستند تا شرایط را به وضعیت مناسب برسانند، خاطر نشان کرد: از مهمترین کارها در مناطق زلزله زده، بازسازی منازل مسکونی است؛ زیرا همانگونه که مقام معظم رهبری اشاره داشتند سرما در این مناطق زودرس است و باید هر چه سریعتر کار احداث منازل و کمک رسانی به مردم سریعتر انجام شود.

وی افزود: البته به طور موقت چادرها احداث شده اما باید این چادرها نیز به وسایل گرمایی و ایمن سازی در برابر بارش های فصل سرما مجهز شوند.

رئیس جمهور همچنین خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی هایی که با مسئولان آواربرداری در مناطق زلزله زده به عمل آمده مقرر شده عملیات آواربرداری با نظارت مردم به گونه ای انجام شود که حداکثر وسایل و اموال مردم مورد استفاده قرار گیرد.

احمدی نژاد همچنین بر لزوم رفع مشکلات بهداشتی و آبرسانی به مناطق زلزله زده نیز تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز