خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق مهر امام رضا در استان آذربایجان شرقی:

ارتباط مستمر کارگران و مدیریت بسیاری از مشکلات این قشر را برطرف می سازد

حضور کسی که دغدغه‌های کارگران را می‌شناسد، می‌تواند در قانون‌گذاری تحرکات خوبی را به نفع کارگران از خود نشان بدهد

تبریز - ایلنا: مدیر صندوق مهر امام رضا در آذربایجان شرقی در دیدار با دبیر جامعه اسلامی کارگران این استان گفت: خدمت به كارگران عبادتی است كه اجر آن در پیشگاه خداوند محفوظ خواهد بود

به گزارش ایلنا علی زارعی افزود: تجربه چند سال اخیر در راستای برطرف نمودن مشکلات کارگران ثابت کرده، ارتباط مستمر با کارگران و حذف واسطه گری در امر مدیریت بسیاری از مشکلات کارگران را بر طرف می سازد.

سرپرست شعب اولین بانک تخصصی قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه صندوق مهر امام رضا که با اعطاء و ارایه تسهیلات وام ازدواج جوانان، فعالیت خود را شروع کرده، ثابت نموده می توان با نیروی کم و با مدیریت خوب مشکلات را از بین برد خاطرنشان کرد: این صندوق با تسهیلات خرد ایجاد شغل می کند و معتقد است با هزینه کم هم می توان در جامعه برای کارجو شغل ایجاد کرد.

زارعی با بیان اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران هم اکنون با 19 شعبه مجهز به شبکه شتاب، دارای دسته چک و عضو اتاق پایاپای فعالیت می نماید گفت:این بانک هم اکنون آماده ارائه خدمات علاوه بر بانکداری الکترونیک اعم از پرداخت حقوق کارگران واحدهای صنفی و اعطای تسهیلات مشارکت حقوقی در راستای افزایش سطح رفاه و معیشتی کارگران می باشد.

وی با بیان اینکه کارگران باید تلاش کنند تا در نهادها و دستگاه‌های کشور نماینده‌ای داشته باشند تا بتوانند مطالبات خود را پی‌گیری کنند گفت: حضور کسی که دغدغه‌های کارگران را می‌شناسد، می‌تواند در قانون‌گذاری تحرکات خوبی را به نفع کارگران از خود نشان بدهد

زارعی خاطرنشان کرد: برای ارزش گذاشتن به کارگران ارائه برخی خدمات برای این قشر زحمت‌کش جامعه نه تنها خستگی را از تن آنها بیرون می‌کند بلکه باعث ایجاد امیدواری در واحدهای کارگری خواهد شد.

در ادامه این نشست دبیر جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاه و نقش کارگران در شکل‌گیری، پیروزی و ادامه روند انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با حضور پر رنگ کارگران تحقق یافته است.

جعفری تصریح کرد: در شرایط فعلیبالاترین وظیفه كارفرمایان این است كه حق و حقوق كارگران را متناسب با شرایط موجود در جامعه پرداخت كنند و در صورت امکان با اعطای تسهیلات لازم من جمله اعطای وام برای آنها خوشحالی را در خانواده آنها لمس کند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی وظیفه کارگران را تاثیرگذارتر عنوان کرد و افزود: شعار سال در نتیجه همت و تلاش کارگران محقق می‌شود وکارگران به واسطه تلاش و خدمتی که از خود نشان می‌دهند، در صف اول خدمت به جامعه قرار دارند.

در پایان این نشست مسئولین و مدیر صندوق مهر امام رضا از نزدیک از فعالیتهای جامعه اسلامی آشنا و مقرر گردید با همکاری جامعه اسلامی کارگران استان و موسسه مهر امام رضا ارائه تسهیلات لازم به قشر کارگر و وام با کارمزد 4درصد در راستای کم کردن بار مشکلات قشر کارگر و در خدمت به این قشر محروم نهایت تلاش به عمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز