خبرگزاری کار ایران

کارخانه گسترش صنایع ریلی ایران با شرکت وسلوکوجیفر فرانسه همکاری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۶

شرکت وسلوکوجیفر فرانسه که یکی از بزرگترین و توانمندترین تولید کنندگان سوزن در جهان است.

ایلنا - تبریز: کارخانه گسترش صنایع ریلی ایران با شرکت وسلوکوجیفر فرانسه که یکی از بزرگترین و توانمندترین تولیدکنندگان سوزن در جهان است، همکاری می­‌کند.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل کارخانه گسترش صنایع ریلی ایران در دیدار با مدیرعامل شرکت وسلوکوجیفر فرانسه با ارائه گزارشی از فعالیت­ های این کارخانه گفت:شرکت گسترش صنایع ریلی ایران با ضرفیت 300 دستگاه در سال تنها تولید کننده انواع دستگاههای سوزن مورد استفاده در راه آهن، خطوط مترو، قطارهای شهری، معادن و بنادر در کشور و منطقه به شمار می‌رود.

محمدرضا دیبازر همکاری با شرکت وسلوکوجیفر فرانسه را مهم دانست و گفت: شرکت گسترش صنایع ریلی ایران بر لزوم همکاری این دو کارخانه تأکید دارد.

وی با اشاره به واقع شدن کارخانه صنایع ریلی ایران در قطب صنعتی کشور گفت: ارتقای سطح تکنولوژی جهت جذب دانش مورد نیاز و کسب دانش طراحی و مهندسی برای اصلاح فناوری و در نهایت حرکت به سمت توسعه ضرورت دارد.

وی به طراحی و ساخت قطعه تکه مرکزی سوزن و فورج ریل زبانه و طراحی سوزن های سرعت بالا در این شرکت اشاره کرد و گفت: با بسترسازی­های انجام شده تولیدات این قطعات در آینده نزدیک عملاً در برنامه کاری این کارخانه قرار خواهد گرفت.

بر پایه این گزارش در این دیدار در خصوص چگونگی توسعه و مسائل مربوط به سرمایه گذاری خارجی بررسی هایی انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز