خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره تعاون جلفا:

مدیران شرکت‏‎های تعاونی وکیل اعضا هستند

کد خبر : ۱۰۸۹۲

طبق قانون و اساسنامه شرکتهای تعاونی نسبت اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل در قبال اعضاء همچون نسبت وکیل در قبال موکل است و وکیل همیشه باید خیر و صلاح موکل خویش را مدنظر داشته باشد.

ایلنا-جلفا: رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان جلفا گفت: طبق قانون و اساسنامه شرکتهای تعاونی نسبت اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل در قبال اعضاء همچون نسبت وکیل در قبال موکل است و وکیل همیشه باید خیر و صلاح موکل خویش را مدنظر داشته باشد.

به گزارش ایلنا از جلفا، رشید ابراهیمی در جلسه شورای مسکن شهرستان جلفا گفت: مدیران تعاونی ها موظفند طبق قانون مجامع عمومی خود را به موقع برگزار نمایند تا نسبت به تصویب موارد قانونی در مجامع عمومی توسط اعضاء تصمیم گیری شود.

وی با اشاره به وجود پاره ای مشکلات بین دستگاهها ابراز امیدواری کرد: مشکلات جزیی بین برخی دستگاهها گریبان‏گیر شرکتهای تعاونی مسکن مهر نشود و آنها را فعالیت باز ندارد.

در این جلسه که مدیران عامل تعاونیهای مسکن مهر شهرستان جلفا نیز حضور داشتند ابراهیمی با انتقاد از عدم پاسخگویی مدیران تعاونیها به مکاتبات افزود: از ارائه خدمات به تعاونیهایی که به موقع به مکاتبات پاسخ ندهند معذور خواهد بود و آنها را موظف به پاسخگویی به مکاتبات صورت گرفته با تعاونی دانست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز