خبرگزاری کار ایران

برترین‌های ۴ ماده رقابت‌های شنای قهرمانی مسافت کوتاه ۱۴ و زیر ۱۴ ساله‌های دختران کشور مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۱۵

این رقابت‌ها به مدت دو روز در آذرشهر برگزار می‌شود.

ایلنا: رقابت های شنای قهرمانی مسافت کوتاه ۱۴ و زیر ۱۴ ساله‌های دختران کشور در آذرشهر در استخر آکوایومی شهرستان آذرشهر آغاز شده بود با معرفی افراد بر‌تر ۴ ماده به کار خود ادامه می‌دهد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در این دوره از رقابت‌ها ۱۵ تیم گیلان، فارس، زنجان، خراسان رضوی، قزوین، کردستان، تهران، البرز، اصفهان، توابع تهران، اردبیل، چهارمحال بختیاری، آذربایجانغربی، بوشهر و آذربایجانشرقی حضور دارند.
بر اساس این گزارش در ماده ۲۰۰ متر آزاد که ۲۷ ورزشکار حضور داشت،‌‌ رها طبیب از تهران قهرمان شد و هسا مه‌مان نواز از خراسان رضوی و ساجده تبریزی از تهران دوم و سوم شدند و در این ماده سارا معمار‌پور از آذربایجان شرقی پنجم شد.
در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت بهار امامی از تهران طلا گرفت و مهشید نبی‌زاده از خراسان رضوی به مدال نقره دست یافت و حنانه افشار از تهران به مدال برنز رسید.
در این ماده ۲۷ شناگر حضور داشت.
در ماده۵۰ متر قورباغه ریحانه غلامی از خراسان رضوی، مائده حضوری از تهران و پریا کمال‌زاده ا زفارس اول تا سوم شدند و شقایق زنده دل از آذربایجان شرقی ششم شد.
و در ماده ۲۰۰ متر پروانه مهسا مهمان نواز ازخراسان رضوی زود‌تر از همه به خط پایان رسید و وانیا ملک زاهدی از تهران و ساینا سماک از البرز در رده‌های دومی و سومی ایستادند.
رقابتهای شنای قهرمانی مسافت کوتاه ۱۴ و زیر ۱۴ ساله‌های دختران کشور در ۱۶ ماده ۲۰۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر کرال پشت، ۵۰ متر قورباغه، ۲۰۰ متر پروانه، ۵۰ متر آزاد، ۲۰۰ متر کرال پشت، ۱۰۰ متر قورباغه، ۴ در ۱۰۰ آزاد تیمی، ۱۰۰ متر آزاد، ۲۰۰ متر قورباغه، ۲۰۰ متر مختلط انفرادی، ۱۰۰ متر پروانه، ۵۰ متر کرال پشت، ۱۰۰ متر مختلط انفرادی، ۵۰ متر پروانه و ۴ در ۱۰۰ متر مختلط تیمی برگزار می‌شود.
تیم آذربایجان شرقی با ترکیب سارا معمارپور، مهشاد نیک سرشت ف مهیا قلی‌زاده، شقایق رنجبر، شقایق زنده دل، سروین عظیم‌زاده و ملیسا آقایی به مربی لیلا حقیقت و سرپرستی سمیه شیخی در رقابت‌ها حضور دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز