خبرگزاری کار ایران

در راستای مبارزه با فرهنگ مخرب غرب ۴ باب صنفی در مرند پلمپ شد

کد خبر : ۱۰۳۴۹۴

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به طور مستمر در مرند اجرا می‌شود.

ایلنا: فرمانده انتظامی مرند آذربایجان شرقی از نظارت مستمر بر کلیه واحدهای صنفی پوشاک در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایلنا نوروزی گفت: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و بازرسی واحدهای صنفی از کلیه واحدهای صنفی پوشاک توسط ماموران پلیس امنیت عمومی در سطح شهرستان بازرسی به‌عمل آمد.
وی افزود: با توجه به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و سازماندهی و مبارزه جدی با فرهنگ مخرب غربی و متخلفان، اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این طرح را به مرحله اجراء گذاشتند که با کنترل تعداد ۴۵ واحد صنفی تعداد ۴ باب به علت تخلف پلمپ شد.
نوروزی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه افرادی سود جو با وارد کردن البسه با طرحهای نامتعارف و مبتذل اقدام به تبلغ فرهنگ غرب نموده و جوانان و نوجوانان بدون آگاهی از چگونگی استفاده از این طرح‌ها ناخواسته مبلغ فرهنگ می‌گردند که عوامل نظارت براماکن عمومی با حضور مداوم در بازار تذکرات لازم مبنی برحضوردائمی فروشنده گان وعدم نمایش مانکن غیرمتعارف و عکس‌های مبتذل بر روی پوشاک به متصدیان امر داده و در صورت تخلف از طرف مدیران اصناف و یا هر فرد دیگری محل کسب پلمپ خواهد شد.
فرمانده انتظامی مرند در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس از آنان درخواست کرد: هر گونه اطلاعات خود در خصوص فعالیت‌های غیر قانونی صنوف را از طریق تلفن ۱۱۰به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به برخورد با قانون شکنان اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز