خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

رضایتمندی عمومی از خدمات جدید شهرداری تبریز حاصل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۹۰

به دنبال اجرای طرح ضربتی خدمات محله‌ای از سوی شهرداری تبریز مردم و مسئولان رضایتمندی خود را اعلام کرده‌اند.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز گفت: به دنبال آغاز و اجرای طرح ضربتی خدمات محله‌ای توسط اکیپ‌های خدماتی شهرداری تبریز طی روزهای اخیر، موجی از سپاس و رضایتمندی عمومی در سطح شهر به راه افتاده است.
به گزارش ایلنا اکبری افزود: با آغاز مراحل اجرایی طرح خدمات‌محله‌ای که از روز شنبه این هفته و با بیسج اکیپ‌ها و نیروهای خدماتی، تنظیف و اجرایی معاونت‌های خدمات‌شهری مناطق و سازمان‌های تابعه در دستور کار شهرداری تبریز قرار گفته است، بسیاری از مسوولان و مدیران شهری و استانی از جمله فرماندار تبریز، استاندار آذربایجان‌شرقی و به ویژه شهروندان تبریزی با ابراز رضایت از اجرای این طرح از زحمات کارگران، کارکنان و مدیران تلاشگر شهرداری در توجه به موضوع تنظیف، پاکسازی و رفع نازیبایی‌های شهری قدردانی کردند.
گفتنی است بر اساس طرح ضربتی ابلاغی سرپرست شهرداری تبریز، اکیپ‌های خدماتی، تنظیف و اجرایی شهرداری و مناطق و سازمان‌های تابعه از روز شنبه و در سه شیفت کاری به ارایه خدمات محله‌ای گسترده در سطح محلات و مناطق شهری پرداخته‌اند که این خدمات شامل، تنظیف و پاکسازی شهر، شستشوی مبلمان شهری، رفع نازیبایی‌های محیطی، انجام آسفالت و لکه‌گیری معابر و خیابان‌ها، بهسازی و اصلاح مسیر‌ها و معابر و رسیدگی به فضای سبز شهری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز