سرپرست شهرداری تبریز:
رضایتمندی عمومی از خدمات جدید شهرداری تبریز حاصل شد
به دنبال اجرای طرح ضربتی خدمات محلهای از سوی شهرداری تبریز مردم و مسئولان رضایتمندی خود را اعلام کردهاند.
ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز گفت: به دنبال آغاز و اجرای طرح ضربتی خدمات محلهای توسط اکیپهای خدماتی شهرداری تبریز طی روزهای اخیر، موجی از سپاس و رضایتمندی عمومی در سطح شهر به راه افتاده است.
به گزارش ایلنا اکبری افزود: با آغاز مراحل اجرایی طرح خدماتمحلهای که از روز شنبه این هفته و با بیسج اکیپها و نیروهای خدماتی، تنظیف و اجرایی معاونتهای خدماتشهری مناطق و سازمانهای تابعه در دستور کار شهرداری تبریز قرار گفته است، بسیاری از مسوولان و مدیران شهری و استانی از جمله فرماندار تبریز، استاندار آذربایجانشرقی و به ویژه شهروندان تبریزی با ابراز رضایت از اجرای این طرح از زحمات کارگران، کارکنان و مدیران تلاشگر شهرداری در توجه به موضوع تنظیف، پاکسازی و رفع نازیباییهای شهری قدردانی کردند.
گفتنی است بر اساس طرح ضربتی ابلاغی سرپرست شهرداری تبریز، اکیپهای خدماتی، تنظیف و اجرایی شهرداری و مناطق و سازمانهای تابعه از روز شنبه و در سه شیفت کاری به ارایه خدمات محلهای گسترده در سطح محلات و مناطق شهری پرداختهاند که این خدمات شامل، تنظیف و پاکسازی شهر، شستشوی مبلمان شهری، رفع نازیباییهای محیطی، انجام آسفالت و لکهگیری معابر و خیابانها، بهسازی و اصلاح مسیرها و معابر و رسیدگی به فضای سبز شهری است.