خبرگزاری کار ایران

تلویزیون سوریه گزارش داد:

كشف عوامل شیمیایی در تونل‌های مخالفان

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۸۷

سربازان ارتش سوریه در منطقه «جوبر» در حومه دمشق تونل‌هایی متعلق به مخالفان را كشف كردند كه در آنها مواد شیمیایی وجود داشت.

تلویزیون سوریه اعلام كرد كه سربازان این كشور در تونل‌های شیمیایی حفرشده توسط مخالفان مسلح، عوامل شیمیایی كشف كرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، سربازان ارتش سوریه در منطقه «جوبر» در حومه دمشق تونل‌هایی متعلق به مخالفان را كشف كردند كه در آنها مواد شیمیایی وجود داشت.

بر اساس این گزارش، تعدادی از سربازان ارتش سوریه به دلیل وجود این مواد شیمیایی دچار مشكلات تنفسی و حالت خفگی شدند.

نیروهای امدادی برای كمك به این سربازان به منطقه اعزام شده‌اند.

این تونل‌ها در حالی كشف می‌شود كه مخالفان سوری چهارشنبه گذشته دولت این كشور را به انجام حمله شیمیایی در حومه دمشق متهم كرده بودند.

در همین حال، مقام‌های روسیه نیز اعلام كردند كه شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد مخالفان دولت سوریه مسئول حمله شیمیایی چهارشنبه گذشته درحومه دمشق بوده‌اند.

وزارت خارجه روسیه اعلام كرد كه یک راکت حامل مواد شیمیایی از یکی از مناطق تحت کنترل شبه‌نظامیان پرتاب شده و مخالفان حتی قبل از انجام حمله، جزئیات مربوط به مسئول دانستن دولت سوریه در این حمله را در اینترنت منتشر كرده بودند.

روسیه همچنین از گروه‌های مخالف دولت سوریه خواسته تا شرایط امنی را برای بازرسان فراهم کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز