خبرگزاری کار ایران

به دلیل ملاحظات امنیتی؛

سفارتخانه‌های آلمان و انگلیس در یمن تعطیل می‌شود

کد خبر : ۹۳۷۸۷

هم‌زمان با تصمیم لندن و برلین برای تعطیل كردن سفارتخانه‌های خود در یمن، مقام‌های انگلیس به شهروندان خود هشدار داده‌اند از این کشور خارج شوند.

آلمان و انگلیس نیز در اقدامی مشابه آمریكا، پس از دریافت تهدیدی مبنی بر انجام عملیات تروریستی توسط القاعده، سفارتخانه‌های خود در یمن را به طور موقت تعطیل خواهند کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، هم‌زمان با تصمیم لندن و برلین برای تعطیل كردن سفارتخانه‌های خود در یمن، مقام‌های انگلیس به شهروندان خود هشدار داده‌اند از این کشور خارج شوند.
تعطیلی سفارتخانه‌های آلمان و انگلیس در روزهای یکشنبه و دوشنبه در حالی صورت می گیرد که آمریکا اعلام کرده است سفارتخانه‌هایش در ۲۲ کشور و دفاتر سیاسی خود در ۱۷ کشور اسلامی را در روز یکشنبه و احتمالا طی چند روز پس از آن تعطیل خواهد کرد.
«ماری هرف» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته است که واشنگتن «در جریان اطلاعاتی قرار گرفته که مایه «نگرانی فراوان» و منجر به در پیش گرفتن این «اقدام‌های احتیاطی» شده است.
سال گذشته میلادی در روز ۱۱ سپتامبر، به کنسولگری آمریکا در شهر بنغازی لیبی حمله شد و چهار آمریکایی در جریان آن کشته شدند. سفیر آمریکا در لیبی نیز در میان این کشته‌شدگان بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز