خبرگزاری کار ایران

البرادعی خواستار تحقیقات درباره حادثه گارد ریاست جمهوری شد

کد خبر : ۸۷۷۱۴

البرادعی در صفحه خود در شبکه اجتماعی «توییتر» در واکنش به کشته شدن ۵۳ تن از هواداران رئیس‌جمهور برکنار شده مصر، نوشت که خشونت توسط هر گروه و منبعی راه درستی نیست و باید با تمام توان آن را محکوم کرد.

«محمد البرادعی» رئیس حزب «الدستور» مصر خواستار انجام تحقیقات فوری درباره کشته شدن ۵۳ تن از اعضای اخوان المسلمین در برابر ساختمان گارد ریاست‌جمهوری مصر شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، البرادعی در صفحه خود در شبکه اجتماعی «توییتر» در واکنش به کشته شدن ۵۳ تن از هواداران «محمد مرسی» رئیس‌جمهور برکنار شده مصر، نوشت که خشونت توسط هر گروه و منبعی راه درستی نیست و باید با تمام توان آن را محکوم کرد.
وی همچنین نوشت که باید در مورد حادثه گارد ریاست‌جمهوی مصر تحقیقات فوری و شفاف صورت گیرد.
البرادعی علاوه بر آن تاکید کرد که مصر در حال حاضر به شدت نیازمند آشتی و مصالحه است.
این در حالی است که وی پیش از این تصریح کرد که جماعت اخوان‌المسلمین مصر باید در آینده سیاسی کشور سهم داشته باشند و نمی‌توان این گروه را از صحنه سیاسی حذف کرد.
بنا بر این گزارش، در جریان حمله امروز – دوشنبه - نیروهای پلیس و ارتش مصر به تجمع هواداران محمد مرسی در میدان «رابعه العدویه» ۵۳ تن جان خود را از دست داده و بیش از ۳۲۲ تن دیگر زخمی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز